Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 5 rész: Akkor mi most "JÁRUNK"?

2010.09.27. 14:24 dr.szoszi1994

Tom egyből felszaladt Billhez és ledöbent a látványtól!

Bill ott üott ült az ágyon meztelenül! Szemeiből patagzott a könny.
Egy plüsst ölelgetett!
Habozás nélkün odament hozzá és átölelte!

-Tudom hogy hiányzik, de kérlek ne sírj!
-Mit tettünk.
-Megcsókóltuk egymást.
-Mit tetünk vola?
-Nem tudom, de bármit is biztos jó lett volna!
-Ki volt az?
-Georg és Gustav!
-Mit akartak?
-Jaj kicsim! Este 7 van! Szerinted? Menjünk bulizni!
-Miért nem mentél?
-Veled akartam lenni!

Oda hajolt öccséhez és lágyan megcsólolta a vállát, nyakát, fülét, arcát és a szájánál megált! Ajlaival kettéválasztotta Bill száját nyelvével végigsimít nyelvén, aki ezt hangos sóhajjal jutalmazott. Lekapta magáról a ruhátés ráfeküdt a Billre!
Simogaták egymás testét és ott csókolták ahol érték! Tom nyelvével izgatta mellbimboját Bill pedig hangos sóhajok nyögések közt belemarkolt bátya hajába.
Tom megérintette Bill mereven álló szerszámját, finoman lehuzta róla a bőrt és bekapta4 Bill felemelt csípővel élvezte bátya gyöngéd érintéseit, és azt hogy ő hamarosan elfog menni. De nem akart, még nem! Felüt és hátra döntötte bátyát, rámászott és kiszívta a nyakát. Közbe kezével simogatta Tom péniszét, lecsuszott és bekepta. Nyalogatta szopogatta mígnemérezte a folyadékot a szályába, nyelt egyet és mégegyszer végignyalta majd körülötte (nem toom hogy hivják szaknyelven) is.

-Le kéne szörtelenitened!
-Miért? 3 napja borotváltam!
-Lehet de böksz!
-Nem voltam felkészülve arra hogy az öcsémmel orálisan fogjuk kielégiteni egymást!
-Persze, szerinted én számitottam rá? Mégis sima vagyok!

TomTom egyik kezét végighúzta ott, majd mégegyszer. Elvigyorodott! Magához húzta Billt ráfektette az ágyra ő meg mellé feküdt oldalasan és megcsókolta.
Hirtelen megcsörren Tom mobilja.

-Igen?... Szia!...Itt van mellettem!... Adjam?... Jó szia!
Anya az téged keres!

-Szia anyú!
-Bill Kaulitz-Trümper! Megmondanád nekem édes fiam hogy miért van neked telefonod ha egyszer nem is használod?
-Neharagudj anyú! Épp rendet raktam a szobámba aztán meg beszélgettünk Tommal és a telom a konyhába meredt!
-Csak azért hívlak mert kiváncsi vagyok mikor ohalytod áttolni hozzám azt a elkényeztettet segged?
-Anyú! Nem tudom, neharagudj de mostanába biztos nem megyek!
-Miért? Történt valami? Mind 2-en jól vagytok?
-Persze anyú, mi jól vagyunk! Skotty viszont meghalt!
-Mikor? Jaj Bill annyira sajnálom!
-Ne beszélünk erröl jó? Ma reggel halt meg!
-Eltemettétek? Vagy mit csináltatol vele?
-Az álatorvoshoz vittük és ott hagytuk!
-Jólvan szívem vigyázatok magatokra!
-Rendben! Üdvözlöm Gordont!
-Átadom én meg csókoltatom Tomot!
-Meg lesz szia!
-Szia!

Tom kivette a kezéből a telefont odahajolt és megcsókolta Billt, felált és elinduli kifelé.

-Hova mész?
-Fürdeni!
-Jó, én is megyek! Csinálunk utána valami vacsit?
-Rendben, nem akarsz velem fürödni?
- Figyelj Tom nekem ez egy kicsit sok! Komolyan. Mi ez az egész amit művelünk?
-Szeretnéd hogy abba hadjuk?
-Nem- hajtotta le a fejét.
-Nem kell valam fürdened ha nem akarsz!
-De szeretnék, csak...
-Nincs semmi csak! Szeretlek, te is szeretsz! Ennyi!
-Ölelj át!

Bill felált az ágyról és lépet egy lépést bátya felé és megvátra míg Tom oda ér hozzá. Szorosan átölelték egymást.

-Mi most akkor járunk?
-Hát ja!
-De te nem vagy meleg!
-Miért te az vagy?
-Hát, én voltam már fiuval is
-Kivel?- Tom nagyra nyílt szemekkel nézet rá!
-Nem ismered!
-Bill! Te buzi vagy? Bocs hogy igy rá kérdezek de most komolyan!
-Bisex, inkább igy mondanám!
-Hát jó! Én abszurd heteró vagyok, de te!
-Úgy nézek ki mint egy lány, elsem tudod képzelni hány fiú fütyülget utánam.
-Amíg meg nem szólalsz.
-Na ja!
-Mutkor Andreas és én elmentünk egy étterembe, kaláltunk nagyba, látom hogy figyel 1 srác. Rábólintottam aztán beszéltem tovább Andyvel. Egyszer csak odajött hozzám a crác b nője hogy jó lenne ha nem flörtölnék a pasijával! Én elmondtam a csajnak hogy én a lányokra bukom! Na meg hogy fiú vagyok! Szegény csaj úgy ledöbbent! Vissza ment az asztalához és elmondta hogy fiú vagyok, a srác meg nem akarta elhinni! Tiszta ciki volt!
-Azt elhiszem!
-Menjünk fürdeni!
-Menjünk!
Fürdés után csináltak pár szendvicset, tálcára tették és kiültek a nappaliba. Szorosan összebújtak és úgy nézték a tv-t de Bill elaludt. Tom ölbekapta és felvitte a szobába, mellébújt és úgy aludtak.

35 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.10.14. 12:53:58

Hát ez de nagy volt...imádtam!
Folytasd hamar!

Ja és bejelöltelek iw-en. Ilyen hülye adatlapom van, de csak mert én is hülye vagyok :P

dr.szoszi1994 2010.10.14. 14:32:33

Oks! Örülök hogy tetszik!

Kiyomi-chan 2010.10.16. 01:26:45

WÁÁÁÁ én ezt nem bírom.... eddig próbáltam szó nélkül hagyni, de ez már sok... mond csak, te elolvasod a részeket, mielőtt felteszed????? o.O
Baromi sok hiba van benne... nekem sem a legjobb a helyesírásom, de ehhez képest profi vagyok.
Még az alapsztori úgy ahogy elmegy, de a megfogalmazás, az valami katasztrófa...
Most tudom az a szöveg jön, hogy ha nem tetszik, akkor minek olvasom... hát ez jó kérdés... talán mert már olyan szar, hogy már szinte jó xD
Amúgy meg úgy éreztem, hogy muszáj közölnöm ezt veled... az igazság mindenkinek kijár ....

dr.szoszi1994 2010.10.16. 13:55:17

Na ja a helyes írásom! Tudom hogy tele vagyok helyes írási hibákkal! Igazából egyáltalán nem is nézem hogy hol rontom! És ha téged ez annyira zavar olvas mást! Nem vagyok tökéletes, vannak helyes írási hibáim! Pláne ha órán ülök és gyors begépelem a szöveget, valahogy nincs időm még pluszba arra is odafigyelni.

Téma váltás: megjött végre itthon az új gépem és végre nem azt a szar laptopot kell használnom! Szóval jövőhéttől végre hétvégente fogok tudni megint részeket fel tenni!

xxslashxx 2010.10.16. 14:07:58

Uhhh...helyesírás, kényes téma. Nekem is szar a helyesírásom, pontosabban az nem is annyira, inkább a nyelvtani szabályokat nem tartom be, pedig mindig megígérem magamnak de a rossz berögződések ugye, meg ha rajtam van az ihlet csak írok, írok :P :P :P

Az jó ha hetente lesznek új részek! Húzzál bele csajszi :P

Kiyomi-chan 2010.10.16. 16:51:50

Am bocs... én az előző komival neked akartam jót... hisz ha normálisan és igényesen van megírva egy ficu, akkor azt többen olvassák... és hát gondolom neked is az a célod, hogy sokan olvassák az írásaidat, mert ha nem ez lenne, akkor nem publikálnád. Jah és azt megértem, hogy ha jön az ihlet, akkor az ember nem a helyesírással foglalkozik (tudom jól, én is szoktam írni) de azért mikor valahová feltöltöd, azért legalább egyszer át kéne olvasni, mert így az ember nem érti meg, hogy mit akartál kifejezni és félreértelmezi az egész történetet... ez főleg a párbeszédes részeknél szokott előfordulni.

Most nyugodtan tarthatsz egy bunkó parasztnak, de én akkor is csak a véleményemet mondtam el... hogy úgy mondjam építő kritikának szántam.
( ano... gomene az előző komiban lehet, hogy picit nagyon bunkó voltam, de nézd el nekem hajnali fél kettőkor már kicsit agyonhasznált voltam)

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.10.16. 17:05:45

Fuuuh Kiyomi... véééégre valaki megmondta neki!! Nekem nem lett volna szívem xD De egyébként szerintem a helyesírási hiba még nem olyan gáz( dehogy nem) de sokkal cinkebb a fogalmazás, meg a sok felkiáltójel :S Az alapötlet tényleg egész jó... Szöszi, itt nem arról van szerintem szó hogy nem akarjuk olvasni amit írsz, pusztán arról, hogy eléggé idegesítő a sok hiba, és mindig meg kell állni az olvasásban, hogy most ez mi is akart lenni? :-O Így hiába írsz jó tartalmú sztorit, kevésbé lesz élvezhető, és követhető, ha nem nézed át mielőtt felrakod. A szóhasználat se a legjobb, de ez is javítható. Mielőbb kezdj el Word segítségével dolgozni, meglátod, jelentős fejlődésen menne át az írásod. Soha nem szabad elkapkodni a munkát, hidd el, sokkal jobb ha sokszor átrágod amit írsz, a trehány munka meg ad némi képet a készítőjéről.
Ja, nekem még régebbről volt valami nagyon durva amit írtál, mégpedig a vérfertőzés... -.-'' Az csak akkor jön létre tudtommal, ha gyerek is születik, és szerintem Bill és Tom esetében ez nem-igen eshet meg xD Tehát mondom, az én problémám elsősorban nem a helyesírás...

Slash, te meg légyszíves ne aggódj a helyesírásod miatt, mert Te már vagy olyan szinten minden más téren, hogy ne kelljen vele foglalkoznod. Természetesen nem volna hátrány ha kicsit jobban figyelnél rá, de hát akkor nem lehetne semmiért se megszólni téged xD Személy szerint engem a Te történetedben egyáltalán nem zavar a helyesírási hiba, mert hihetetlenül jól fogalmazol, és hihetetlenül eredeti történeteid vannak. A helyesírást neked jó magasról le kell... Nem akarok csúnyán beszélni. xD

Visszatérve rád Szöszi, szerintem ha kicsit igényesebb munkákat adnál ki a kezeidből, hirtelen nagyon megugorhatna rendszeres olvasóid száma, többek között velem is... Mivel koleszos vagyok, csak egy-két blog látogatására van időm, és mivel nem szokott lenni idegzetem helyesírási meg hasonló hibák elnézésére, a tied nincs köztük. Ezt a blogot épp ezért csak hétvégente látogatom.

Remélem hogy amiket írtam nem veszed sértésnek, mert én sem annak szántam. Remélem hogy sikerül megértened amit mondani akartam ezzel, és betartasz egy-két dolgot amit írtam :))
puszi^^

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.10.16. 17:14:04

Huh, teljesen egyet értek mindkettőtökkel (Molly, Kiyomi). :D És én már nem is tudok ezen kívül mást írni. xD

Kiyomi-chan 2010.10.16. 17:32:42

Te uram ég xD Milyen lavinát indítottam el XD
Ha eddig nem is utáltál Szöszi, akkor ezután már tuti, hogy fent leszek a halállistádon XD
Molly mondanivalójával teljes mértékben egyetértek :) Azok mellett, amit elmondott én még azt tenném hozzá, hogy amit én még hiányolok az írásaidból az az érzelem... mert szinte az egész érzelemmentes...és az nem jó. Nem azt mondom, hogy annyira érzelmesnek kell lennie, mint Ayumi-é (mert olyant senki más nem tud írni *-*) de azért egy ici-picit tanulhatnál tőle :)

dr.szoszi1994 2010.10.16. 17:53:06

Hát nem gondoltam volna h ennyire szar az amit írok! Nem hiszem h lyan sokan olvassáák az oldalam, és ha olvassák is akkor olvassák senki nem kötelez rá semkit! Slash tudom h olvassa mert mindig ír kommentet, Ayuim meg MollY meg ti meg ritkán! Viszont mondhatátok volna elöbb is! Téged meg nem tudlak hova tenni! ...

Kiyomi-chan 2010.10.16. 18:10:40

Én már egy ideje olvasom a blogod... kb azóta mióta Ayumi is. Egy ideig vártam,
hogy esetleg lesz valami fejlődés nálad, vagy esetleg valaki elmondja azt amit most én mondtam el. De senki sem tette meg ezt a lépést, ezért én magamra vállaltam a gonosz szerepet és elmondtam, hogy mit gondolok.

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.10.16. 23:41:16

Szöszi, ne gondold hogy szar amit írsz. Inkább csak jobban figyelned kell, meg azok amiket elmondtam ugye. De ilyenkor nem azt kell mondani hogy szar amit írsz, meg hogy mi most leosztunk vagy valami, mert ahogy Kiyomi is mondta, ezt inkább fogd fel építőkritikaként. Az is igaz hogy lehetne több érzelem, ebben egyet értek, na meg abban is, hogy Ayuminál tényleg senki nem adja át az érzelmeket :)) de ezzel nem is kell próbálkoznod xD

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.10.17. 00:19:03

mármint hogy *Ayuminál tényleg senki nem adja át JOBBAN az érzelmeket*
rosszul írtam, bocsi, ezt el kell nekem nézni, keső van már xD

Eva Kaulitz 2010.10.17. 01:12:29

Szia Szöszi!
Én szoktam olvasni a történetet és nem mondanám azt, hogy szar amit írsz, mert alapjában véve jó, csak alakítani kell rajta egy kicsit. Az igaz, hogy nem lehet könnyű órán begépelni vagy esetleg otthon a laptopoddal, de azt mondod kapsz újat és így azt hiszem újult erővel és ezeket az építő kritikákat figyelembe véve egy nagyon jó történettel tudnál minket meglepni. Nem akarlak meg bántani mert nekem is sokat kell még fejlődni és nekem sem 101-es a helyesírásom, de igyekszem és ez már egy pozitívum. Úgy, hogy csak mindent bele és várjuk a következő részt.

xxslashxx 2010.10.17. 08:32:19

Nah, Szöszi blogja átment vitafórumba xD

Molly, az nem vérfertőzés volt hanem vérmérgezés volt asszem.
A vérfertőzés biológiai rokonok közti nemi kapcsolat,a vérmérgezés az kicsit más...na jó nagyon más :P
De mindegy is.

Én nem szeretek kritizálni, mivel nekem is van mit javítani, ezért nem folytam bele a témába senkinél sem, igyekszem a pozitívumot látni mindenki munkájában, mert valahol minden kedves twc író akinek az oldalát látogatom, jó valamiben, ki az érzelmek ábrázolásában, ki a történetek kitalálásában, ki a párbeszédekben, ki a leírásokban stb. Hibák mindenkiben vannak, kiben több, kiben kevesebb.

dr.szoszi1994 2010.10.17. 09:33:42

Ja csak úgy látom bennem semmi nincs meg! Valakinek helyesírásom nem tetszik, v kinek a párbeszédem, meg hogy sok a felkiáltó jel, oda fogok rá figyelni.

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.10.17. 11:17:32

háhá... Slash, én csak próbáltam azzal a vérfertőzéssel a Szöszi helyzetét javítani xD Az meg teljesen igaz, hogy a vérmérgezés kicsit nagyon más... És nem hiszem hogy egy ikrek közti csóktól kialakulhatna xD
Szöszi, nem kell elkeseredni, hanem próbálj meg ezekre a dolgokra kicsit (sokkal) jobban odafigyelni. Az meg egy írtóóó nagy hülyeség hogy órán gépeled be a laptopba. Az óra nem erről kéne hogy szóljon, hanem a tanulásról. Elhiszem hogy sokkal érdekesebb számodra hogy te ezt írod, de gondolj csak bele... szerinted ebből meg lehet élni? Nem... na látod. Az első mindig a tanulás kell hogy legyen. Nálam sem véletlen van, hogy ilyen ritkán van részem, mivel a tanulás mellett kell rá időt szakítani, és nem a tanulásra emellett. Remélem érthetően fogalmaztam xD

xxslashxx 2010.10.17. 15:26:11

Szöszi tényleg nem kell elkeseredni, a normális hangnemben megírt építő kritika sokat segíthet. Én még mikor 2008-ban a néhai IMNET-re írtam a sztorimat kaptam olyan kritikákat amiben nem csak az írásomat hanem engem is mindennek elhordtak (elmebeteg, idióta, épp hogy le nem k. anyáztak) holott nem is ismertek és a twincest nem az én találmányom.
De a lányok csak jót akarnak.
Az nem semmi hogy órán írod, hihi...én is legszivesebben órán inkább írnám a történetemet, de az necces lenne.
Sajna nem valószínű hogy twc sztori irásból bármelyikünk is megélne a későbbiek során. Na de kitudja...

Kiyomi-chan 2010.10.17. 18:29:42

Nyah feléledtem XD

Nah szóval Slash, egyet értek egy előbbi komiddal, hogy az írásokban tényleg azt kell nézni, ami jó, mert mindenkinek vannak hibái... ez igaz, nekem is vannak, de ezeket ha írás közben nem is vesszük észre, utána amennyire tudjuk, kijavíthatjuk, de nem az, hogy elolvasás nélkül töltjük fel valahova.

Szöszi, én ezekkel amiket mondtam, nem elvenni akarom a kedved az írástól, vagy valami ilyesmi. És tudom, hogy nem sok közöm van hozzá, és én sem vagyok tökéletes... sem emberileg, sem pedig az írásban. Én ezzel csak segíteni akartam, mert a barátaid elnézik ezeket a hibákat és ahogy a Slash mondta, a jót nézik a történeteidben... viszont más ebereknek elég rossz véleménye lehet így rólad, hogy a munkáid igénytelenek, mert ezek nem rosszak, csupán igénytelenek. És egy igénytelen embertől senki sem olvas szívesen. Pedig hidd el, hogy sokan olvasnának tőled, mert sajnos nagyon kevés a magyar twc ficu. És az ember örül ha talál. Ezért szeretném, ha jobban odafigyelnél arra, amit feltöltesz és akkor biztos sokan olvasnák, azt amit írsz.

Remélem nem nagyon utálsz, ezért a pár komiért, bár ha igen, azt is megértem XD

dr.szoszi1994 2010.10.18. 14:45:11

Hát pedig sikerült el venned a kedvemet! 1 LB-m olvassa a sztoriaimat! Azt h más is az már + téma! Téged nem ismerlek azt se toom h ki vagy, mint már mutlkór írtam! Szerintem nem gáz h órán írom! Amíg nincsenek rosz jegyeim! És most még nincs. Nekem a Német a legfontosabb abból meg szokás szerint csak 5 van! A többi meg nem érdekell! ha kijárom a sulit Svájcba fogok költözni, az hogy ide írok az meg 1 más dolog! Mikor elkezdtem írni nem gondoltam volna hogy más is fogja olvasni erre...
Ha tetszik amit írok olvasd ha nem bajod van vele keress más oldalt! Olvasd Slash-ét én személy szerint nagyon szeretem olvasni! Az enyémet meg ne olvasd! Próbálok változtatni meg kell is az hogy valaki megmodja a frankót, de neked annyira nem tetszik ez van!

xxslashxx 2010.10.18. 15:27:02

Szöszi ne vegye el semmi a kedved, ha szeretsz írni akkor tedd! Valami ilyesmi az én mottóm is, persze én is megpróbálok fejlődni de nekem sem megy rögtön, meg időm sincs mindig javítgatni, de rajta vagyok az ügyön.
Amúgy meg biztos jópáran olvassák a töridet mert ahogy Kiyomi is mondta ritka a twc magyar nyelven. Pl. én is olvasom, és van benne valami mert ha nem látnék benne fantáziát nem olvasnám.
Szóval nehogy feladd!
Az meg hogy órán írod külön bátorság!
Idővel mind fejlődünk jó irányba, úgyhogy ne aggódj!
Ja és kösz hogy visszajelöltél iw-en.
:* xxSlashxx

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.10.18. 17:03:16

Igen, Szöszi. Ne hagyd, hogy a kritika elvegye a kedved. Én is épp most kaptam egy abszolút nem pozitív kritikát, és hogy őszinte legyek, nagyon nem esett jól, mivel mindössze három fejezet után mondott véleményt a történetemről, de tudod, ezek után, nem is nagyon tudok adni a szavára. Az építő kritikát viszont el kell fogadni, és tanulni belőle. ;D
Na, jó irogatást.

Kiyomi-chan 2010.10.18. 17:47:01

Ayumiiiim, ki merészelt téged leszólni???
Mond meg és levadászom XD

Nyah szóval Szöszi, az hülyeség, hogy nem gondoltad, hogy más is fogja olvasni, hisz könyörgöm, mégis csak egy blogba írtál... nah de mindegy.

Eto... gomenesai, hogy elvettem a kedved az írástól... nem ez volt a célom, hanem az, hogy elmondjam azt amit valójában gondolok a történeteidről... mert az ha össze-vissza hazudozok, hogy ez mennyire tetszett meg minden, annak semmi értelme nincs... nah de mindegy.

Gomen, mindenért, ha te úgy érzed, hogy jó az amit csinálsz, akkor csak nyugodtan... hisz van olyan, akinek ez bejön... én meg maradok azoknál, akik tudnak is írni.
Ha tanulni akarsz, akkor nézz körül AFS-en, talán marad benned valami az írásról, jah meg persze a yaoi-ról, mert úgy érzem, ezen a téren is kéne fejlődnöd, mert az a vérfertőzést kapós dolog nagyon nagy volt... csak kár, hogy lehetetlen XD És itt nem a vérmérgezéses dologra gondolok, amit Slash említett...

Nya szal... Szöszi, további "jó" munkát... aztán csak ügyesen azzal a vérfertőzéssel... még a végen Bill-babának és Tomnak mutáns gyereke lesz XD
(Természetesen csak TillBom mellett *-*)

xxslashxx 2010.10.19. 10:53:55

Hát aki Ayumi írását leszólja, annak valami nem oké a toronyban :P
Ő nagyon jól ír!

Kiyomi neked is vannak publikus írásaid?
Legyünk minél többen twc írók :P

Ja én meg már olvastam olyan fanfictiont -persze angolul-ahol Bill vagy Tom terhes lett (!!!) hát szóval a fantázia határtalan...de azért már az túlzás szerintem.

dr.szoszi1994 2010.10.19. 14:12:31

Manapság vannak olyan férfiak akiknek beteszik a sejteket aztán ki is hordta csak császárral szülnek! Tavaly a tv-be is volt! Ayumi téged meg nem lehet miért lefikázni! Pláne most h végre took kommentálni!xD

Kiyomi-chan 2010.10.19. 19:43:51

Slash... am én nem TWC-t írok, hanem J-rock... Visual-keiben utazok... /Ruru-chan a legjobb uke, amikor nem seme!!! >.< /
Nyah lenyugodtam...
Amúgy meg mostanában nem publikálom az írásaimat, mert a nyáron alkotói válságban szenvedtem, most meg nem nagyon van időm átnézni az írásaimat, mert hát ugye javítás nélkül nem szerencsés publikálni...

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.10.20. 17:39:48

Juuujjj, Kiyomi, a te írásaidra nagyon kíváncsi lennék (még akkor is ha nem TWC xD)
És igen, aki Ayumi írására bármi rosszat is mond, az nem teljesen normális... -.-" Mondjuk ezt egyszer már kifejtettem xD
Szöszi abba egyébként belegondoltál hogy ehhez a bejegyzésedhez már több mint 20 kommentet kaptál??xd Gratulálok! xD
A sulis Svájcos komidra meg no comment Szerintem ezt az egész beszélgetést rosszul fogod fel és rosszul kezeled... legalábbis a válaszaidból erre lehet következtetni... Mindegy, inkább nem jártatom tovább a pofám, úgysem úgy fogod értelmezni mint én xD

Kiyomi-chan 2010.10.20. 18:06:49

Ohh Molly, megtiszteltetés, hogy kíváncsi vagy az írásomra... majd ha sikerül kijavítanom meg helyreraknom, akkor majd megmutatom :)
És teljes mértékben igazad van abban, hogy szöszi nem jól kezeli ezt a beszélgetést... én is erre gondoltam, csak nem tudtam megfogalmazni XD
Amúgy Ayumi idióta kritizálóját az előbb helyreraktam xD *büszke magára*

dr.szoszi1994 2010.10.20. 19:36:07

Miért? Hogy kéne felfognom? Meg túl tettem magam rajta, volt egy kis lelki nem toom mi xD Ja nem, ez nem ide kell am nincs semmi gond tényleg építő kritika azt ámen!

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.10.20. 21:16:24

Na, pont így kell felfogni. :P Egyébént, kicsit elfogultak vagytok velem kapcsolatban, nem gondoljátok, csajok? :P

xxslashxx 2010.10.21. 13:25:28

Kiyomi engem is érdekelne mit írsz :)

Ayumi, szerintem nem vagyunk elfogultak, aki tud az tud, nem kell ám szerénykedni :P :P :P

És szerintem klassz twc-t írni te, Molly meg Eva Kaulitz tudtok. Ti vagytok a kedvenceim.

Szöszi, így van, fő az optimizmus!!! Fog ez menni!
Tényleg amúgy jól felzavartad az állóvizet, kommentözönt kaptál xD

Kiyomi-chan 2010.10.21. 20:33:12

Slash, majd megpróbálom megoldani, hogy a ficijeim hiba nélkül felkerüljenek valahova :)

Ayumi... először is nem vagyunk elfogultak... másodszor, meg most nem mondok semmi jót rólad, mert szépen eljárt a szád Hangyusznak >.< És Hangyusz majdnem legyilkolt az állomáson a bérletével >.< És ez csakis a TE hibád... gonosz Ayumiiii XD (bár ez nem újdonság xD) Csak vigyázz nehogy eljárjon a szám nekem is pár kulisszatitokról a naplós ficuddal kapcsolatban :P

Szöszi, örülök, hogy nem rázott meg nagyon ez a pár apró kriti XD

dr.szoszi1994 2010.10.22. 18:00:49

Az elején egy kicsit de most már annyira nem érdekel! Amúgy meg szerintem jó ha egy ember tudja hogy a b nőjének mi áll a naplójába de nem szabad visszaélni ezzel!

Kiyomi-chan 2010.10.23. 16:14:30

Szöszi, félreérted... nem Ayumi naplójáról tudok dolgokat, hanem a "Bill naplója" történetéről, amit ha jól tudok, te is olvasol :) Szal erről vannak exkluzív híreim, de csak akkor árulnám el valakinek, ha Ayumi megint gonosz lenné és elmondana dolgokat Hangyusznak... és ezáltal Hangyusz megint megharapna (szegény vállam még mindig fáj T.T )
süti beállítások módosítása