Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz:11 rész: De ő az én lányom, akkor is ha nem!

2011.02.26. 18:12 dr.szoszi1994

 Bármenyire is volt részeg és szerette volna elmondani Tomnak hogy mi volt nem akarta elárulni barátya titkát.

Aznap este elég feszült volt a hangulatuk.
Bill nagyon vágyott Tom közelségére Tom viszont megsértödött.

-Tom, most tényleg? Csak ezért?
- Nem, nem csak azért!- Leült a tv elé és bekapcsolta.- Ma mikor elmentünk Alice annyira sírt! teljesen leszívta minden erőmet! Aligvártam hogy végre itthon legyél erre tessék! Titkolozol itt nekem!
- Tudod hogy szeretlek!
- Remélem! Mert én nagyon szeretlek!

ZZZzzz.... ZzzzZzzz
- Mi ez?
- A telefonom!
- Ki az?
- Nem tudom nem mutatja a számát!

-Igen?
- Jó estét, elnézést hogy ilyen késön zavarok de Alice ott van önöknél?
- Természetesen igen!
- Ön tisztába van azzal hogy a lány nem öntől van?
- A lány tőlem van!
- Nem úram, nem öntől van! A gyermek hatóság holnap elmegy érte!
- Maga most hülyét akar csinálni belőlem?
- Természetesen nem!
- De hát hasonlít rám!
- Azt lehet hogy csak odaképzelte de a lány tőlem van én vagyok az apja!
- Az lehetetlen!
- Kére ne vegye zokon de ön Tom Kaulitz igaz? Önön kívűl még másik 3 jelölt volt a listán! Csak azért volt idáig önnél mert az a szuka azt akarta hogy a pici olyan helyen legyen ahol megkap mindent! És ön volt a legalkalmasabb személy! Ön egyedül él igaz?
- Nem! A tesommal!
- Elnézést hogy el kezdtem személyeskedni de nem ismerem önt és szeretném a lányomat magam mellet tudni! Kety megcsal, engem is önt is, mindenkit!
- Ne hogy azt higgye hogy elhiszem azt amit mond! Alice és én nagyon össze szoktunk! Nem fogom csak úgy hagyni hogy elvigye! Ha az én lányom ha nem! Már a nevemre vettem!
- Van annyi pénzem hogy át írattassam az én nevemre!
- Nem fogom elengedni a lányom!
- Ezt már hallottam!
- Az lehet de tenni is fogok érte!

Kinyomta.
- Mi a baj?- Bill szemébe aggodalom volt! Oda ment és átkarolta bátyát.
- El akarják venni a picit tőlem de én nem fogom ezt csak úgy kagyni!

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alisa 2011.03.10. 17:49:06

Uram isteeeen!!!
Apukám!Ez...szegény Toom!Naon jóó lett!
Még egyszer nagyon jó!!!
szia

Nori-sama 2011.03.10. 18:41:45

De gonosz!
Remélem nem sokára lesz valami romantikus jelenet, mert annak örülnék. természetesen Bill és Tom között.

xxslashxx 2011.03.11. 13:56:41

Ne is hagyja!
Ez izgalmas lett, folytatást.

dr.szoszi1994 2011.03.11. 17:50:48

Köszönöm! Annak is örültem h végre meglett ez nem ám hogy folytatás! XD
Ha jön v mi akk lesz új rész ha nem akk is lesz majd v mi csak nem olyan gyorsan! XD
süti beállítások módosítása