Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz 10 rész: Kényszer esküvő!

2010.12.17. 16:39 dr.szoszi1994

 Finoman tette be az ágyba. Vissza szaladt Tom mellé, bebúj és egyből álomba merült.
Másnap reggel mire kinyitotta a szemét Tom már fenn volt és öltözködött.

- Milyen korán fenn vagy!
- Fél 7 van! A pici meg már sír!
- Majd én megyek!- Bill felkelt és 1szál boxebe lement a lányhoz.
Kicsit babusgatta majd Tom lépet be a kezébe a cumisüveggel. Be ült a karosszékbe és nyújtotta a kezét hogy Bill adja neki a picit.
- Mit csinálunk ma? Hmm? Mit csináljunk? Apa elvisz valahova!
- És velem mi lesz?
- Jaj Bill te mindenképp jössz! De ma Aliceval is törődni szeretnék!
- Mi lenne ha inkább ma itthon maradnánk?
- Nem, ma nem! Elmegyünk valahova!
- Én meg akkor átmegyek Gustavékhoz!
- Miért nem jösz velünk?
- Mert ma akkor legyél a lányoddal!
- Biztos?
- Igen!
- De ugye szeretsz?
- Jaj te butus, persze hogy szeretlek! De átmegyek hozzá! Muszáj néha külön is mennünk valahova! És Gustav amúgy is beszélni akart velem!

Pár perc múlva már már készülödte az útra.

- Szeretlek!
- Én is!

Egy gyors csók még az ajtóba és már mentek is a maguk dolgára

Bill ahogy befordult Gustavék házához eléggé meglepödött. Rengeteg autó ált az udvarba, gyerekek futkostak, mindenki boldogvolt de Gustav sehol. Kiszált a kocsiból és odament Fraciskához.

- Szia Gustav?
- Szerintem a szobályába van! De te hogy kerülsz ide? Azt hittem hogy titeket nem hivott meg!
-Mire?
- Gustavnak ma lesz az esküvője!
- De hát nincs is barátnője!
- Tudod ez nem a te dolgod!
- Felmehetek hozzá?
- Felőlem!

Bill ahogy beért a házba egy csomó lány vette körül!
- Te jó ég ez ő!
- Ugye mijen hejes?
- Nem azt mondták hogy ők nem lesznek itt?
Az egyik kilépet közülük és Bill elé állt! Kreol bőr 1fejel alacsonyabb mint ő! Ragyogó mosolya elárúlt róla sokmindent!
Billnek az jutott eszébe "Remélem nagy van a gatyádba! Szívesen kipróbálnám!" Csak elmosojodott és nézett a lány szemébe!
- Segithetek valamibe?
- Igazából nem! Gustavoh indultam!
- Szívesen felkísérlek!
- Semmi szükség! Tudom merre van az ő szobálya!

Kikerülte a lányt és felszaladt az emeletre!
Lassan nyitotta ki Gustav ajtaját, és ott állt "harci kiszerelésbe".

- Mit keresel itt?- Gustav szemébe az őszinte meglepetség.
- Tom elvitte Alict erre-arra, én meg inkább úgydöntöttem hogy átjövök hozzád. Mostanába már nem anyit beszélünk mint szoktunk! Mesélj valamit!- Mondta a végét könyedén és leünl az ágyra.
- Feleségül kell vennem 1 lányt akit még soha nem láttam és nem is láthatom az esküvő végéig. Biztos valami csúfság!
- De ha te ezt nem akarod akkor miért csinálod ezt?
- Már én sem tudom! Igazából az egész akkor kezdődöt miután Lucyval szakitottam. Anyú azt mondta hogy már nem vagyok kicsi és jó lenne ha már lenne unoka. Franci meg mostanába valamiért nagyon bunkó velem.
- Velem is az volt!
- Nem tudom hogy mindenkivel mi van de most nagyon örülö hogy itt vagy!

Gustav leült Bill mellé az ágyra átölelte és sírva fakadt.

-Gustav jó lenne ha lejönnél lassan!- Belépet Gustav anyja.- Bill te hogy kerültél ide? Te meg miért sírsz?
- Ne hibáztasd őt, én hívtam!- Gustav ritkán hazudott a anyjának de most nem bírta volna ki ha elmegy Bill.
- Ugy volt hogy nem hívjuk meg őket!
- Senki más nemjön csak a Bill!
- Jó akkor gyertek le! Te sírtál?
- Nem!- Olyan gyorsan vágta rá hogy lehetett tudni hogy hazudik!
- Szed össze magad! A lány már itt van! Ő szinte ragyog!
- Megmondtátok neki hogy a Tokio Hotel dobosának lesz a felesége?
- Nem! De ő jobban viseli mint te!

Miután mindenki lement és elfoglalta a helyét Bill ott állt Gustav mellet, elkezdődött a szám az ajtóba megjelent a lány lassan jött fátyol boritotta arcát.

Az egész ojan volt mintha temetésen lettek volna! Gustav temetésén!
A pap már a végén tartott Gustav nem akart megszolalni! Nem akarta kimondani az igent de miután kinyőgte és a pap azt mondta hogy csókold meg, a lány lehúzta a fátylát( vagy mit csinál vele XD) nem volt csúnya de nem is lehet a szépek közé sorolni, elég alacsony volt, de Gustav sem egy magas ember.

2 órával késöbb már a lakodalom volt. Gustav már részegre itta magát Billel együtt. Bill igazából nem is akart inni de Gustav ahogy ivott neki is kelett.

Éjfélre annyira KO-n voltak hogy Billt ugy vitték haza Gustav apukája. Tom nem volt lelkes a látványért amit Bill müvelt utána, háromszor is hányt. Szerencsére Alice aludt.

- Mit csináltatok Gustavval?
- Nem mondhatom el, ha ő akarja akkor majd elmondja!- Bármenyire is volt részeg és szerette volna elmondani Tomnak hogy mi volt nem akarta elárulni barátya titkát.

 

 

 

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alisa 2011.01.25. 19:01:55

szegény gustika...:(Hogy lehetnek vele ilyenek???Jó lett
Bocsy ha csak igy irok
sya

dr.szoszi1994 2011.01.28. 17:49:15

Szerintem senki nem kényszerít hogy olvasd el! Annyira nem tecik? Olvas mást! De ezt már mondtam!

alisa 2011.01.28. 22:05:20

nem értem mért ilyen ha folyton kritizálja akkor tényleg ne olvassa mert esküszöm úgy csinál mintha ő sokkal jobb lenne...mit kritizál?!
na mindegy szerintem tök jó lett.Ennyi!

dr.szoszi1994 2011.01.30. 12:03:27

Azért mert felteszi valaki azt amit ír attól még neked nem kötelességed elolvasni! Nem mondom el többször olvas mást és ne kommentálj az én blogomba! Normális dolgokat nem tudsz mondani csak ez a hiba meg az! Olvas mást! Részemről ennyi!

alisa 2011.01.30. 19:47:06

Igazad van szerintem sem ha csak kritizál akkor menjen a tudjátok hova...

dr.szoszi1994 2011.02.05. 19:14:12

Majd ha lesz időm! De lassan neki állok!

Nori-sama 2011.02.20. 21:50:39

Hali!

egész jó lett :)
tetszett a kép.

Nori-sama 2011.02.22. 18:06:12

Mikor lesz folytatás?

dr.szoszi1994 2011.02.23. 15:25:13

Hát nem tudom! Még neki kéne állnom, valahogy!

Nori-sama 2011.02.23. 18:30:17

Okés... akkor hajrá :)
süti beállítások módosítása