Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz 8 rész: A felmentő sereg! Georg és az idegen!

2010.11.20. 13:28 dr.szoszi1994

 - Szia édesem! Nagyon hiányoztál!
- Sss! Elaludt!

Bill betette a picit a kocsiba és átölelte bátyát.
- Te is hiányoztál!
Tom egy hirtelen mozdulattal hátra tolta öcsét és ő is lépet egyet.
- Ne haragudj, kicsim, hogy ezt mondom de nagyon büdös vagy!
- Persze! Kösz! Beszart a lányod én meg elrendeztem, és ez a hála? 
Engem már nem, is szeretsz!
- Ilyet ne mondj, mert én sem mondtam!
- Le büdösőztél!
- Atttol még szeretlek!
- Biztos?
- Aha!

Csókba forrva feküdtek ki a kanapéra.

- Mi lenne ha elmennénk fürdeni? Lemosnám rólad ezt a rossz... úúú nem is förtelmes szagot!
- Hát nem tudom. Ki tudja hogy mikor kell fel!
- Most aludt el!
- Inkább el kéne menni vásárolni a picinek!
- Na ja, de mi lenne ha előbb megfürdetnélek?
- Nem, majd megfürdök de most a pici fontosabb!
- Hát ja, de akkor is!
- Kéne segítség!
- Felhívom Georgot és Gustávot!

Fél órán belül itt voltak, Bill gyorsan felszaladt megfürödni.
Tom nagyon büszke volt a kislányára, nagyon nehezen engedte meg Georgnak hogy megfogja. 1 óra múlva Bill jelent meg az ajtóba egy száll törülközőbe. Testén a még friss vízcseppek.

- Most mit mutogatod itt magad?- Georg csak ennyit mondott és mindenki szakadt a röhögéstől, csak Tom nem, ő nézte Billt egy kicsit feltűnően de Georg és Gustav nem figyelte ők nevetek.
Bill is elmosolyodott.
- Nem is mutogatom magam jó! Na jó egy kicsit, de csak nektek!

Még nagyobb nevetés tőrt ki, Bill Tomra nézet aki még mindig megbabonázva nézte őt, rákacsintott és felszaladt az emeletre.

Ismét kellet fél óra mire előkerült az immár elkészült Bill.

- Hová menjünk?
- A Glat Centrumba megyünk!
- Olyan messze?
- Igen!

Beültek mind az 5-en az autóba, Tom ölében a picivel!
Az összes baba boltot végig járták és mindent megvettek amire úgy gondolták hogy Alice szükségét érzi! Szerencsére az üzletbe volt egy nagyon aranyos lány aki segített nekik. Bill úgy vette észre hogy Georgnak bejön a lány és a lány sem mutat ellen szenvet iránta mitöbb. Megálapította hogy a csaj 5 másodpercenként rá sandít. 

- Ssszt! Bejösz neki!
- Nem hiszem! Biztos hogy nem, szerintem még az esete sem vagyok!
- Mibe fogadsz velem? És ha nyerek a végén elkéred tőle a telefonszámát!
- Jaj Bill tuti hogy nem! Néz már rá! Mijen szép a szeme.
- Szóval mi a tét?
-Jó, legyen! De ha vesztek meghalsz!
- És ha nyersz?
- Én fizetek mindent! És utána elmegyek veled vásárolni és ott is fizetek mindent és még a cuccod is cipelem!
- Én benne vagyok de a cipekedés 1 hónapig tartson!
- Rendben!
- Ne nézd olyan feltűnően! De pár másodpercenként idenéz. Figyelj: 1, 2, 3, 4, 5 tessék már néz is! Megint 1, 2, 3, o ó most nem bírta ki hogy megint ne nézzen rád. Erről nem te tehetsz Georg, egyszerűen odáig van érted ez a lány.

Az üzlet csak nekik 11-ig maradtak nyitva. Mire indultak volna Georg megismerkedett a lánnyal akit mint kiderült Eliznek hívnak, számot cseréltek és megbeszélték hogy este még beszélnek!
Tom szinte fél üzlettett megvette és még így is akart venni olyan dolgokat amikről Eliz beszélte le mert hogy a picinek soha nem lesz szüksége ilyen dolgokra.

Mire haza értek tiszta fáradtak voltak. Főleg Tom! Rajta látszót is. Egész nap cipelte a picit, Bill hiába mondta neki hogy tegye be a baba kocsiba ő nem akarta.
Elköszöntek életmentő barátaiktól, de Bill megbeszélte Geotgal hogy holnap 13 30 jöjjön érte és elmennek vásárolni.
Miután elmentek Tom elment megfürödni Bill meg megfürdette a picit.

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.11.27. 20:41:45

Ez a rész helyesírásilag jóval összeszedettebb.
Meg amúgy tök jó.Folytatást!

dr.szoszi1994 2010.11.27. 21:27:51

:) Szerintem csak neked jön be! De nem baj! Am nálad mikor lesz új rész? Már várom! Meg Ayuim nál is!

xxslashxx 2010.11.27. 21:35:31

Már van új rész :P
25-én raktam fel és +18-as. Majd olvasd el ha gondolod!!!
És várom én is a folytatást!!!

xxslashxx 2010.11.27. 21:51:20

Akkor jó :P

A folytatás már készülget.

dr.szoszi1994 2010.11.28. 11:46:00

Az iwiwed majd csekkold!
süti beállítások módosítása