Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz 13 rész: Ismerkedés!

2011.06.06. 14:14 dr.szoszi1994

Nem tudta hogy mit csináljon nem tudta hogy kihez menjen hisz senki nem tud róluk. felöltözött megfogta a kocsikulcsot és kiszaladt a házból.
Nem tudta, hogy hova megy csak ment előre még a telóját is kikapcsolta. Nem akart senkivel sem beszélni.
Megált egy parkba. A gyerekes anyák mind kinn voltak a parkba nem csoda hisz gyönyörü szombat délelött volt. A picik játszottak míg az anyúkájuk kipletykálták magukat. Az összes pad tele volt kivéve egyet azon egy lány ült és olvasott.

- Szia, leülhetek?
- Ja, igen, persze!- Nézet fel a lány elég bambán.
- Bill vagyok!
- Annie vagyok!

Bill leült és gondolataiba merülve nézte a piciket.

- Olyan ismerősnek tűnsz!
- Hát sokan ismernek!- mosolyodott el.
- Nem is tudom, hogy kire emlékeztetsz!
- A Tokio Hotel front emberére csak nem vagyok kisminkelve!
- Tényleg! Te jó ég! Ha az unokahúgom meglát helyből dob egy hátast!
- Azért olyan csúnya nem vagyok!
- Én nem azt mondtam hogy csúnya vagy! Te jó ég! Az unoka húgom imádja a Tokio Hotelt! Már több éve! Ha most idejönne tuti, hogy azt hinné te vagy ő! Bele gonolnál mit művelne veled!
- Menekülnöm kéne? Az unoka húgod nem tévedne sokat.- Mondta mosolyogva.
- Miért?
- Személyit mutassak vagy hiszel a szemednek!
- Komoly? Te ő vagy?
- Nem, én én vagy! De ja!
- Szóval Bill, hogy kerülsz ide?
- Hosszú történet!
- Végülis! Ráérek!
- Össze kaptam tesómmal!
- Én is szoktam veszekedni az enyémmel!
- De mi soha nem szoktunk veszekedni!

Elkezdtek beszélgetni és mire észbe kaptak már elkezdett sötétedni. A pici már Annie ölébe aludt.

- Már 8óra!
- Nagyon gyorsan elment az idő!
- Annyira unni szoktam magam, de ez a mai nap. Látlak még?
- Én és ezt akartam megkérdezni.
- Holnap?
- Hát... nekem az nem jó! Bocsi de valami fényképezés lesz!
- Neked mikor jó?
- Holnap nem jó de a holnap útánom szabad! Neked?
- Hát nekem, délelött suli de utána ráérek!
- Egy vacsi?
- Á nem, inkább valami más!
- De miért nem?
- Mert még nem ismerjük egymást! És én nem állok úgy hogy étterembe járjak!
- De hamár meghívlak egyértelmű hogy én fizetem!
- De én ezt nem akarom!
- Oké! Akor majd meglátjuk!
- Rendben! Mi most megyünk! Itt találkozunk!
- Négy órakor?
- Az tökéletes! Szia!
- Sziasztok!

Bill anyira boldog volt hogy el is felejtette, hogy Tomal épp nem akar beszélni. Egészen addig míg kinem nyitotta az ajtót és egy mérges szempár meredt rá.
Elég késő volt, csak egy alsónadrág volt rajta ölébe a picivel épp etette.

- Hol voltál? - mérgesen akarta kérdezni mégis inkább agódva hangzott.
- Semmi közöd hozzá.
- Figyelj Bill neharagudj!
- Nem haragoszom! Komolyan! Hiába nézel így rám, télleg nem. Ma találkoztam egy fantasztikus lányal!

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása