Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel öröké: 14rész!: Georg, Gustav, Anders!

2010.08.18. 08:52 dr.szoszi1994

 Itt is van a folytatás! Máskor nem írom a végére hogy vége csak ha tényleg vége!

Miután Tom beállt a garázsba Bill akkror vette észre hogy mit is müvelnek! Kicsit elpirult! Most testvérek? Vagy csak mindenkinek azt mondják?

-Tom? Mi tényleg testvérek vagyunk?
-Igen! Miért? Valami baj van?
-Ja nem! Csak azt mondtat tesok vagyunk ráadásúl ikrek!
-Igen és?
-És egyáltalán nem hasonlítukn egymásra, ráadásúl simogattuk egymást az autóba! Azt mondtad szeretsz!
-Héj! Álj le jó! Még a végén idegbajt kapsz!
-Ne álits le jó! Most tesók vagyunk vagy szeretők? Neharagudj jó! Ott az autóba legszívesebben rádmásztam volna! Nem hittem volna hogy buzi vagyok! A korházba elég csinos volt az ápoló nő, erre jössz te! Már ha meglátlak akkot majd ki jön a szívem a helyéről! Most akkor mi v an?
-Menjünk be jó!
-Tudni szeretném!
-Bent mindent elmesélek!

Mielőtt haza indultak volna a korházból  Tom Mindenkinek küldött SMS-t!
Ahogy beléptek a házba hirtelen hangok lettek!

-Isten hozott ithon!- Georg Gustav Anders!
-Mi lesz itt buzi party?- ill
-Ne haragudjatok azt se tudja mit beszél! Megbocsájtotok?

Tom megfogta tesója karját megszoritotta és felráncigálta a szobába! Bezárta magamögött az ajtót Bill-t pedig az ágyra lökte!

-Mond csak te magadnál vagy?
-Most mi a bajod?
-Bill mi nem vagyunk buzik! Vagyis! Ááá... mindegy, az a lényeg hogy ők nem tundak semmit! Te Bill Kaulitz vagy a Tokio Hotel frontemere! Én Tom Kaulitz vagyok az ikertestvéred és a...a mindegy azt majd megbeszéljük! Szóval én játszok elektromos gitáron! Georg Listing ő a baszus gitáros és Gustav Schäfer ő a dobos! Igy vagyunk mi a Tokio Hotel! Lenn van még Andesr ő a legjobb barátunk! Ő sem buzi! Ha elmennek mindent megbeszélünk! Világos voltam?
-Igen! Mikor mennek el?
-Nem tudom! Szerintem sokáig itt lesznek hisz haza jöttél! Ma bulizunk! Jó? Késöbb mindent elmondok!

Tom elindutlt az ajtó felé, de Bill utána ment és háturól átölelte!

-Tom, én... - De nem hagyta hogy befejezze a mondatát megcsókolta!
-Én is!- Ölelték át egymást szorosan!
-De hát tesok vagyunk! nem?
-Minden családnak vannak titkai!
-Ez egy hatalmas titok!
-Tudom de most le kell menünk a többiekhez!
-Nem akarok! Beszélni szeretnék! Veled!
-Kicsim mindenre sork kerítünk! Jó?
-Csókolj meg mégegyszer!

Miután le mentek mindenki nagy szemekkel nézte Bill-t!

-Sajnálom amit mondtam! Nem tudtam kik vagytok! Hirtelen csak mondtam valami hülyeséget ami az eszembe jutott! Tom mondta hogy ti vagytok a legjobb barátaink!
-Semmi gond!-Gustav!
-A fő hogy élsz!- Georg
-Kár hogy lemaradtál a fináléról! Személy szerint én nem hittem volna hogy Tom tud sírni! -Gustav
-Én sem láttam még sírni! De az azutáni napok még szörnyübbek voltak! Valahányszor szóba jöttél Tom elbőgte magát!- Georg!
-Elég szar volt nézni! Szóval örülünk hogy élsz!-Gustav!
-Többet ne mászkálj a konyhába zokniba!- Georg!
-És járj probára! Már hiányzott a hangod!- Gustav!
-Te olyan hülye vagy Gustav komolyan! Saját anyát nem ismeri meg akkor majd pont a dalokra fogemlékezni!- Anders!
-Figyeljetel! Nem tudom hogy kik vagytok csak azt hogy barátok mert Tom azt mondta! Mondjátok mit szeretnétek mert szeretnék kipakolni és megismerni a házat! Szóval halgatlak!-Bill
-Ez bedilizet!-Gustav! és közbe Georgra sandított!
-Nem dilizett be! Csak nem tudja kik vagytok! -Tom
-És még szimpatikusok se vagytok! Jó lenne ha menétek!-Bill
-Mivan? -Georg, Gustav, Anders egyszerre!
-Igen! Hallotátok! Beszéljetek Tommal ha akartok de engem hadjatok békén nem akarok jóba lenni veletek!-Bill!
-Ezennel hivatalosan is vége a Tokio Hotel nek- Póénkodott Gustav de jó kedve azonnas el is vész! Senki nem nevet, senki nem néz rá! Mindenki maga elé néz!
-Figyeljetek! Bocs! Adjatok pár napot talán eszembe jut valami!
-Jólvan Bill pihenj sokat!
-Meglesz!
-Hoztunk 1 csomó piát! Mit csináljunk vele?-Anders!
-Hadjátok itt! Majd üneplünk akkor mikor az öcsémnek végre eszébe jut minden! És tudja azt is hogy kije vagyok én!
-Igazatok van! Akkor majd mindent megbeszélünk! -Gustav!
-Na jó akkor mi lépünk! Anyám vár minket vacsira! Ugy volt hogy mondtam volna nektek is hogy gyerteknem jó ötlet!
-Anyukád csinálja a világ legjobb tejszínes csirkemellét a világon!- Bill
-Tesék? Honnan tudod?-Csodálozot Georg!
-Nem tudom! De a nyál is össze futott a számba!-Bill!
-Ez de szar! Nem emlékszik senkire de anyám föztjére igen! Ezt el kell mondanom neki!
-Na jó mi lépünk!-Gustav

Miután mindenki elment Tom leült a napaliba!

-Gyere kicsim! beszéljük meg a múltat!

Ennyi! De lesz folytatás XD:)

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.19. 13:47:41

Felvettelek MSN-re ja és kiraktalak a blogomra.
Folytatást!!!

dr.szoszi1994 2010.08.19. 15:20:36

Oks! Mit értesz az alat hogy ki raktál? Nem tudom mi az!
süti beállítások módosítása