Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel örökké: 16 rész: Andreasnak jár a szája fölösbe!

2010.08.21. 17:04 dr.szoszi1994

Ez lesz az utolsó rész! Köszönöm a kommenteket!:)

-Szeretlek!
-Én is!
-Hányóra van?
-Nem tudom! 11 óra körül!
-Feküdjünk le!
-Bill! Reggel Fel kell hívnunk anyút és elmondani hogy emlékszel mindenre!
-Jó szia!
-Elfelejtettél valamit!

Bill elmosolyodott odament bátyához és megcsókolta!
Felmentek mind 2-en a szobályukba! Lezuhanyoztak és lefeküdtek aludni!

Hajnali 2 és Bill nem tud aludni! Valami hiányzik neki! Nem is valami inkább valaki! Át akart menni Tom hoz de nem tudja hogy alszik-e! Biztos alszik! Átbattyog, de az ajtóba megáll! Most menjen be? És ha... kizárt! Bizts hogy alszik! Ahogy belépet egyből Tom ágyát nézte!
Ott feküdt 1 szál boxerba, haja kiengedve! Kicsit hiányzot neki a raszta de ez is nagyon jól állt neki! Nem volt betekerózva! Olyan szépteste volt! Lassanodament hozzá, nem akarta felébreszteni! Felvette a földről a takarót! Betakarta Tommot és magát is! Finoman odabújt hozzá! Végigsímitott ízmos testén! Mire tesója megmozdult! Kicsit megijedt, de látta hogy nem kellt fel csak magához húzta Billt és átölelte, de aludt! És Bill is!

Másnap reggel arra ébredt hogy simogatja őt Tom! Elmosolyodot és megpuszilta Tom jobb karját!

-Hogy kerültél ide?
-Átjöttem!
-Nem vettem észre!
-Persze mert aludtál!

Még feküdtek aztán felhívtak mindenkit hogy Billel minden oké! Utána úgydöntöttek elmennek boltba!.
Megáltak 1 újságosnál és vettek jópár újságot!
Az egyik címlapon ez állt!: Twinces? A Kaulitz ikrek szerelmesek egymásba?
Ezen kicsit kiakadtak! Hogy találhattak ki ijeneket? Lehet hogy tényleg együtt  vannak, de senki nem tud róluk kivéve 1 valakit! Andearst! De ő biztos nem szólna!
Elolvasták a cikket és nem hittek a szemüknek!
Andears a Kaulitz ikrek legjobb barátja kitálal!
És leírt mindent hogy Bill elköltözött mert féltékeny lett! Aztán vissza jött!
Hirtelen megcsörrent Tom  telója! -Georg az!

-Szia mond!
-Beszénünk kell! Most!
-Oké! Hól?
-10 perc és Gustav és és ott vagyunk!
-Rendben akkor nálunk!

Gyors bevásároltak és mire odaértek ők már ott voltak!

-Gyertek be!

Bementek a napaliba és Gustav nem bírt magával!

-Olvastátok a Vögelét?-Gustav
-Most vettük meg!- Tom
-Az van benne hogy szerelmesek vagytok egymásba!-Gustav!
-Tényleg?-Bill!
-Andreas kitálal! Szöveggel!- Georg!
-Mi folyik itt?-Gustav!
-Legalább nekünk ne hazudjatok!-Georg!
-Szeretjük egymást!-Bill!
-Igen! Így igaz! Andreas tudta ezt! Látta hogy mecsókolom őt!-Tom!
-És mi? Nekünk el se mondtátok volna?-Georg!
-Hát! Nem!-Tom
-Miért?-Georg!
-Nem tudtuk hogy fogadtátok volna!-Bill!
-Megölöm Andreast!-Tom!
-Ja  és hogyhívjuk át?-Bill
-Telefon?-Tom!
-És mit mondasz neki?
-Azt mindjárt meglátod!-Tom!

És már pötyögte is a számot majd kihangosította!

-Szia Andreas!
-Szia!
-Képzeld Bill mindenre emlékszik!
-Ja tudom megkaptam az SMS-t!
-Felhívtam Georgot és Gustavot is! Tudod bulizunk!
-Ti nem vesztek újságokat?
-Csak Bill divat magazinokat! Miért? Történt valami?
-Ja nem! Csak kérdeztem! Mindjárt ott vagyok!

Hamarosan megérkezet! Tom egyből neki ment! Vissza küldta az anyába! Többet nem voltak jóba.
Georg és Gustav továbra is átjártak hozzájuk!
És a rajongók! Hát igen!Ők is elég jól fogadták! Néhányan megutálták de voltak olyanok akikpont azért szerette meg!

VÉGE!

És most tényleg vége! XD

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.21. 20:35:43

VÉGE???!Haha jó vicc ezt már egyszer megjátszottad.
Szerintem nincs vége-átverés...ugye???!
(megjegyzem ha vége is lenne elég fura véget találtál ki...)
Én is csak angolul tudok valamennyire.
(under age erotica...hogy is irjam fiatalok közötti szex vagy olyasmi...)

dr.szoszi1994 2010.08.21. 22:05:29

Igen tényleg vége már dolgozok egy másikon! Ahoz képest hogy nem tudsz angolul elég soknak angol v németül kezdődik nekem meg kell külön fordítóxD

xxslashxx 2010.08.22. 08:13:21

És lehet tudni a következő sztoridról valamit?Twincest?Hetero?Elárulod?
Köszi a kommentet!!!
Hát angolul annyit tudok amennyit órán tanultam.Németet meg nem tanultam szóval németül nem nagyon tudok.
Ja és irtam már hogy nem vagyok TH fan?!

dr.szoszi1994 2010.08.22. 08:40:53

Igen, az eleje ojan lesz mint egy történet egy mese! De aztán kialakul! Twnces lesz! Nem vagy Th-fan? Hogy-hogy? És akkor miért róluk írsz? Vagy én nem tudom! Mind1 imádom a sztoriaidat!
süti beállítások módosítása