Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 4 rész: Gyászolás? Kicsit! Szerelem? Nagyon!

2010.09.06. 13:59 dr.szoszi1994

-Hát jó!

Bementek a házba és Bill nem tudta hogy mit kezdjen magával! Bement a konyhába csinált pár szendvicset de nem volt étvágya! Ki akarta dobni de Tom mondta neki hogy majd ő megeszi! Átment a nappaliba tv-zni de nem talált semmi jót! Addig hajtotta a csatornákat hogy már minden az elejétől kezdődött! Végül megált valami természet csatornán amiben arrol beszéltek hogy kell bánni a kutyákkal hogy megcsináljon mindent.
Ezen elbőgte magát!
Hirtelen a semmiből 2kéz megynyugtatóan átőlelte! Ennek a kéznek nem más volt a tulajdonosa mint testvére Tom Kaulitz!

-Jaj Bill! Kérlek ne sírj!
-Úgy hiányzik!
-Tudom nekem is! Veszünk 1 új kutyát! Hmm?
-Nem kell! Nekem ő kell!
-Én is ennyire hiányoznák neked?
-Te sokkal jobban hiányoznál nekem!- Mondta Bill naggyon komolyan!
-Tényleg?
-Hát persze! Figyelj te sokkal fontosabb vagy nekem mint bárki más! Nélküled nem tudom elképzelni az életem!
-És a kutya?
-Az csak 1 kutya a második legjobb alvols társ!
-Miért? Ki az első?
-Te!- Mondta és lehajtotta a fejét!

Bill bátyához bujt és végigsimitott melkasán.
Tom meg felhuzta az ölébe magával szenben!

-Mit csinálsz?
-Megvigasztalak!
-Szeretlek!- sutogta!
-Én sokkal jobban!
-Fel kéne mennem a szobámba!
-Ne menj!
-Ki kéne takarítani!-szipogta!
-Maradj!
-Nem akarok! Nem szép amit müvelünk! Ez beteges!
-Másoknál is elő fordul!
-Ja persze!
-Tegnap olvastam 1 cikket!
-Hogy jön ez most ide?
-Hadd mondjam végig!
-Jó! Bocs!
-Szóval! Az volt abban a cikben hogy Twinces! Hallotál már róla?
-A-a! Nem rémlik!
-Azt jelenti hogy szeretlek! Te meg én ikrek vagyunk! Már anyú hasában is együtt voltunk! És a kapcsolatunk nagyon erős! Csak... hát... szóval...
-Nyögd már ki!
-Szóval én többet érzek irántad mint testvéri szeretett! És mikor megcsókoltalak, nem az volt az nekem az első! Nem tudom hogy te hogy érzel irántam! De aznap este megcsókoltalak, nem bírtam magammal! Muszály volt távol lennem tőled! Azért mondtam hogy ne aludj velem! Twinces: annyit takar, hogy ikrek közti szerelem! Ha nem akarsz többet látni, mond meg!
-Twinces! Tetszik ez a szó!
 

Bill elgondolkodott 1 pillanatra majd lassan odahajolt testvéréhez! Ajkuk lágyan összeért. Érezte báttya hideg pc-jét! Átfogta nyakát és közelebb húzta magához!
Nyelvük lassú táncot járt! Simogatás édes, soha végetnem érő pillanat! Tom lefektette öccsét és benyúlt a felsője alá. Hangos sóhajok hagyták el Bill szályát, teljesen beindult Tom érintésétől. Kezét végighúzta báttya hátán és lehúzta rola a felsőt! Egy gyors mosoly után ajkuk ismét összetapadt! Érezte hímtagja megmozdult és nem bírt magával! Lehúzta gyors a felsőjét és a nadágját. Tom se tökölészett többet! Ruha darabok minden merre. Hirtelen megszólalt a csengő. Tom úgy megugrott hogy levert mindent a kisasztalról. Mind a ketten feleszméltek. Billre hirtelen rátört a szégyen! Ki tudja mit csináltak volna ha nem csöngetnek! Felkapta a földről a ruháit és felszaladt az emeletre!
Tom gyorsan felöltözött és kinyitotta az ajtót!

-Sziasztok!
-Csá!- Gustav, Georg!
-Hát ti?
-Csak átugrottunk!-Gustav!
-Skotty kitikadt! Meg nem emlitsétek Billnek!
-Miért? Mitörtént?- Georg! A két srác nem értette hogy mi van a kutya jól volt tartva és Bill tényleg nagyon ragaszkodott hozzá!
-Nem tudom, reggel lejött bőgve hogy a kutya nem mozdul!
-Fenn van?-Gustav
-Nem kéne most zavarni! Biztos most is sír!
-Hát jó! Ha temondod!-Georg
-Na jó mi lépünk! Titeket is el akartunk hivni de ez most nem a legmegfelelőbbidőpont!-Gustav
-Sziasztok!

Tom egybőlfelszaladt Billhez és ledöbbent a látványtól!

9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.09.22. 15:16:32

Scotty kitikkadt...ezen szakadtam...

Kiváncsi leszek mi lesz az ami ledöbbentette Tomikát.
Van pár tippem:
-Bill baba tényleg sír.
-Bill baba felvagdosta az ereit Scotty kitikkadása miatt.
-Bill baba veri a farkát XD.
Bill baba álló farokkal várja Tomcikát.

FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁST!

dr.szoszi1994 2010.09.23. 14:28:28

Nem mondom meg! Készül az új rész! Nem toom mikor teszem fel! De 1-2 eltaláltál:)

VaryKay 2010.09.24. 01:01:30

Jah biztos veri XD Meg very happy XD Várom folytatást*.*

Eva Kaulitz 2010.09.24. 19:49:57

Nagyon jó rész lett, kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás! Siess vele :D

dr.szoszi1994 2010.09.25. 11:05:55

Örülök h tetszik! Nem tudom h mikor lesz annyi idöm hogy feltegyem!

xxslashxx 2010.10.02. 10:54:43

Szia csajszi! Mikor lesz új rész?!
Köszi amúgy a kommentet, tök jól esik hogy téged sem izgat a helyesírás meg a nyelvtani faszságok. De látod ezekszerint ez is fontos. Én általában 3-4-es vagyok nyelvtanból, irodalom nekem is többnyire 5-ös.
Ja és tettem fel tegnap újat majd kukk rá ha gondolod. Pussz.

dr.szoszi1994 2010.10.02. 14:17:38

Rendben! Majd Commentelek! Ugy volt hogy felteszem a köv reszt! Szerdän v Csütörtökön de tüdöszürön voltam és nem volt rä idöm! Képzeld fenn vagyok a Youtubon! Az egésznek semmi értelme nincs de nekem tetszik mert tajta vagyok! Ha szeretnéd nézd meg! árbogást Brigitta nagy betüvel az 1 á-t!

xxslashxx 2010.10.02. 15:54:10

Köszi a kommentet.
Aj, tüdőszűrőre nekem is el kellene mennem...
A youtube-n én is vagyok Misshaloperidol néven, úgyhogy lehet hogy jelöllek oks?
Meg iw-en is ha nem baj.

dr.szoszi1994 2010.10.03. 10:44:47

Nem ugy vagyok fenn, csak 1 video!xD
Iwiw-en meg jelölj!
Utälom a tüdöszüröt! 2000 Ft évente! Csodältam hogy nem mutatot ki semmit de szerencsére nem mutatta hogy fekete a tüdöm meg etetem a "räkokat" mär egy ideje! Rosz dolog a dohänyzäs ne szokj rä!
süti beállítások módosítása