Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 7 rész: Veszekedés! Bill első pelenkázása!

2010.11.04. 11:36 dr.szoszi1994

 - Tesék? A lányod?- Mosolygott Bill és átölelte!
- Miért? Most mégse?
- De, csak az előbb még...á mindegy! A te lányod!
- Alig hiszem el!- Tom még szorosabban ölelte öccsét.

Lementek!

- Navégre! Már azt hittem hogy sosem jöttök!
- Bocs! Megbeszéltünk ezt azt.- Tom odament Alice-hez és kivette a babakocsiból.
- Nem tudom mit lehet ilyen sokáig beszélni!
- Hát hogy ő az én kislányom, és hogy mennyi cumisüveget kell majd venni, meg még kell egy ágy meg olyan baba szék amibe lehet etetni meg...
- Alicenek még nem kell szék! 3 hónapos, a gerince még nagyon gyenge, majd 6 hónapos kora után bőven lesz időd rágódni. Most szerintem a pelenka, a cumi, meg az ágy, na meg persze a ruha. De  ez most még az én gondom!
- Milyen te gondod? Nehogy azt hidd, hogy most tudom, hogy van egy lányom meg, hogy te bármikor meghalhatsz, nem fogom hagyni, hogy elvidd a lányomat!
- A te lányod? Ma tudtad meg!
- Miért? Nem?

Kethrin nem felelt, a fejéhez kapott, hátra dőlt a kanapén és nagyokat lélegzett. Bill kiszaladt egy pohár vízért de mire vissza tért, hirtelen Tom került elé és a kezébe nyomta a gyereket.

Tom zsebre vágta a kocsikulcsokat és felkapta a kanapéról a lányt.
Bill csak állt és nézet kezébe a picivel.Tom és Kethrin elment, Bill leült de hirtelen valami büdös megcsapta az orrát.

- Hogy lehetsz ilyen büdös ilyen kicsi létedre?
Letette Alicet a kanapéra és megnézte azt a táskát a babakocsi alatt. Tele volt pelenkával meg törlőkendővel meg volt ott valami krém is volt ott 1-2 ruhapelenka ( az olyan amit a vállra kell tenni mikor a babát büfiztetik) meg 1 cumisüveg ami tele volt. Kivette a pelenkát a törlőkendőt és a krémet de nem igazán tudta hogy mit kezdjen vele. Felvette a kislányt, meg a többi holmit, kiment a konyhába.

E közbe  Tom:

Még soha nem tartott ilyen sokáig az út a kórházig. Nem mintha olyan sűrűn szokott volna arra járni, de minden nyáron muszáj Bill miatt, mert ő "mindenre" allergiás ami kicsi és rovar és csíp. Na jó nem mindenre lehet hogy csak a méhecskékre meg a hozzájuk hasonlító rovarokra, de Bill mindenre nagy hűhót csinál!
Mire beértek Kethrin semmi életjelet nem adott ki magából.
Bevitte és elég furcsán néztek rá.

- Jó napot segíthetek? Ő a felesége? Szülni fog? Elájult?
- Napot! Ő a kislányom anya, és nem tudom hogy mi a baja!
- Kérem vigye abba a terembe, ott megvizsgálom!
- Amúgy jób ha tudja hogy már amúgy is a halálán van, szóval, hát nincs sok ideje hátra!

Épp hogy bevitték egy terembe bejött egy orvos és egyből Kethrinhez lépet!
24-27  között lehetett. Állapította meg Tom.

- Kethrin? Mitőrtént vele?- Nézet kérdőn a másik orvosra!
- Úgy tűnik agyvérzése lett!
- Az hogy lehet? Tegnap vizsgáltam és semmi baja nem volt! Még pár napja volt!
- Maga miről beszél?
- Agydaganat a hátsórészen! Nem lehet műteni!
-Úgy tűnik az agyvérzés előbb elvitte!
- Van 1 kislánya, Alice! Kethrin és én 7 hónapja együttvoltunk, a kislány 3 hónapos, én felnevelem! De hol van? Magával hozta?
- Szerintem semmi szükség nem lesz a maga segítségére, a kislány a legjobb helyen van, az édesapjánál!
- Már ne haragudjon de kicsoda maga?
- Tom vagyok, Tom Kaulitz! Kethrin nálunk lett rosszul akkor hozta el a babát és modta el hogy én vagyok a gyerek apja és szeretné ha felnevelném!
- És most ott hagyta a kicsit egyedül?
- Nem, a testvéremmel van.
- Meg kell kérnem önöket hogy fejezzék be a vitát, kórházba vagyunk!
- Sajnálom! Dr. úr beszélhetnénk 4 szemközt? - Tom jelenték teljesen nézet a másik férfira.
-Természetesen! Menjünk az irodámba. Maga meg vigye le a hullaházba!
- Rendben! Doki, később még beszélünk! 

- Hogy is hívják magát?
- Tom Kaulitz.
- Rendben Tom hallgatom!
- Aliceről lenne szó!
- Ki az az Alice?
- Ő a lányom! És Kethy é is!
- Nos ezen én mit tudnák segíteni? 
- Kethrin ma hozta oda nekem a picit, én ma ismertem meg a lányomat. Semmi papír nincs róla hogy az enyém. És szeretném ha a lány Kaulitz lenne!

E közbe Bill:

-Pfujjj de büdös vagy! Te jó ég mit csináljak veled?
Billnek sikerült már levetkőztetni a lányt de a pelenkát nem tudta hogy kell levennie róla! Úgy döntött hogy telefonos segítséget kér!

- Szia anyú, ráérsz?
- Persze kicsim valami baj van? Joban vagy? Hiányzik még Skotty igaz?
- Nem anya azon már túltettem magam! Szóval nem nevezném bajnak, és Tom is már imádja, csak még sosem csináltam ilyet!
- Beavatnál abba a dologba amit annyira imádtok?
- Ja, igen Alice nek hívják!
- És már Tom is imádja? Bill, barátnőd van? Vagy valami kurváról van szó?
- Jaj, nem 3 hónapos!
- Remélem, hogy nem pedofilkodtok!
- Megenged, hogy elmondjam?
- Persze, bocs!
- Szóval! Tomnak van 1 lánya Alice, az annya a halálán van, bár kitudja lehet hogy már nem, mert átjött aztán össze esett!
Tom bevitte a korházba, én vigyázok a kicsire és beszart! Én meg nem értek hozzá!
Mármint lehúztam róla mindent de ez a pelenka, nem értek hozzá!
- Látsz kétoldalt is tépőzáras izét, megvan?
- Aham, megvan!  Fújj ez undorító! A kislánynak hasmenése van, és rohadt büdös!
- Nincs hasmenése, az anyatej miatt van, majd később megszilárdul! Van törlő kendőd?
- Van!
- Megfogod a kicsi két lábát felemeled és a pelenkát kihúzod alóla, és tisztára törlöd a picit!
- Oké! Tiszta!
- Van ott valami krém?
- Aha
- Mi van ráírva?
- Kamillás kéz krém!
- Ez nem jó! Van másik?
- Pillanat... találtam valami olyan van ráírva Bephanten.
- Tökéletes! Kend be!
- Hol?
- Mindenhol!
- Anyu? Minden... mármint engem is így... érted!
- Igen Bill, értem! Igen téged is! Meg a Tomot is! Nem voltál ám mindig szobatiszta! Ne haragudj de nekem most mennem kell! Vigyáz magadra meg a picire, a Tomot meg puszilom! Szia!
- Szia!

Bill felemelte a "tökéletesen" pelenkázott kislányt és nagyon örült, hogy végre kész az első pelenkázása! A cumisüveget betette a mikróba melegíteni, azután megetette a kislányt. Mire elaludt Tom lépet be az ajtón.

- Szia édesem! Annyira hiányoztál!

12 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.11.18. 12:29:43

Ez a kép de gyönyörűűűűűűűűű.

Bill meg a pici aranyosak!!!El tudom képzelni mit bénázott a babával.

- És már Tom is imádja? Bill, barátnőd van? Vagy valami kurváról van szó?
- Jaj, nem 3 hónapos!
- Remélem, hogy nem pedofilkodtok!

HAHAHAHA ez de nagy volt!

Kiyomi-chan 2010.11.22. 16:50:55

Hát ez elég érdekes lett =/
A kórházban az a párbeszéd... szinte semmit nem lehetett érteni belőle... én nem vágom, hogy ott mi történt.
Jah és mi akar ez lenni??? ---> "24-27 között lehetett. Állapította meg Tom."
Én ezt nem értem...
A másik meg az, hogy annyira kibaszottul érzéketlenül írtad meg a csaj halálát, hogy az már nekem fájt... a csajjal együtt én is meghaltam...
És ez a kis párbeszéd:
"- És már Tom is imádja? Bill, barátnőd van? Vagy valami kurváról van szó?
- Jaj, nem 3 hónapos!
- Remélem, hogy nem pedofilkodtok!"
Még az eleje az jó, de az az utolsó mondat, hogy "- Remélem, hogy nem pedofilkodtok!" ez nagyon durva és jujj ilyen még viccnek is rossz... meg hát durva hogy ilyent mondana Simone -.-"
Jah és ez : "Tom jelenték teljesen nézet a másik férfira." baszkiiiii xD hogy lehet jelenték teljesen nézni valakire?????? xD Vagy csak én nem hallottam még?? xD

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.11.22. 20:23:56

Baszd meeeeg!! Baszd meeeeg! xD Jó, ez most nagyon értelmes megnyilvánulás volt tőlem >.<
Hehe Kiyomi =P És megint egyet kell hogy értsek xD Ez azért erős volt tőled, de igazad van, és nekem is fájt kissé, de legalább ez a komid enyhítette a fájdalmamat xD Na de majd csak lesz valami eredménye a komijaidnak :))
Hajrá Szöszi! >.<

xxslashxx 2010.11.23. 12:06:07

Meghalt a csaj a kórházban? Ja tényleg bakker, most esett csak le (baszki melyik tv-t nézem én???!)
A 24-27 az a kora lehetett nem? Vagy passz.

Nekem ez nem tiszta: "Van 1 kislánya, Alice! Kethrin és én 7 hónapja együttvoltunk, a kislány 3 hónapos..."

Namármost, akárhogy is számolok ez akkor sem jön ki, mondjuk igen gyenge voltam matekból XD

A pedofilos mondaton röhögtem, az nem volt rossz.Nekem az a fura hogy annyira meg se lepődött Simone hogy van egy unokája, mintha ez olyan mindennapos lenne.

Na de én nem vauzok, én sem írok hibálanul (sőőőőt...)

És hát várjuk a folytatást.

xxslashxx 2010.11.23. 12:21:59

Jah neeeem....A 24-27 az a doki életkora aki odalépett Tomhoz a váróban.

Eh...megy ez nekem XP

dr.szoszi1994 2010.11.23. 14:29:17

24-27 között az a manus van aki 7 hónapja volt együtt Kethy vel! És mikor össze jöttek ő már terhes volt!

Kiyomi-chan 2010.11.23. 15:49:19

Nah hát az lett volna legutolsó tippem, hogy az a doki kora xD
Amúgy Slash én sem azért kritizálom Szöszit, mert én olyan jó és hibátlan író vagyok, hanem mert olvasói szemmel nézem... és hát olvasóként már elég jártas vagyok a dologban.

Amúgy Molly örülök, hogy sikerült enyhítenem a fájdalmadat *-* És hát lehet, hogy tényleg kicsit erős volt,de nemlényeg xD Amúgy meg ez a fejezet is elég erős lett xD
Jah és majd kiderül, hogy volt-e valami eredménye ennek XD

dr.szoszi1994 2010.11.24. 08:05:17

Nem hiszem hogy volt, vagy lesz eredmény! Pláne neked! Tudom hogy elég érzelem mentesen írok! Még mindig nem olvastam egyetlen novellát vagy valamit tőled! És ha annyira nem tetszik amit írok olvass mást! De ezt már mondtam!

xxslashxx 2010.11.24. 12:59:17

Köszi az infót szöszi, így már okés és végülis nem jártam olyan messze a megoldástól hihi xP

Hajrá, folytasd!

dr.szoszi1994 2010.11.25. 14:33:00

XD :)
Mikor még a másikat irta és írtad h esemény nélküli sex v valami ilyesmi máakkor is tudtam hogy ez van!

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.11.27. 15:29:13

Szóval nem hiszed hogy lesz eredmény... csak úgy poénból megsúgom neked, hogy ez neked nem jó, ez neked rossz >.<
Am volna egy kérdésem: őszintén, hány éves vagy? Mert néha úgy érzem több vagy, mint amennyinek mondod magad, néha meg azt gondolom, hogy kevesebb. xD
süti beállítások módosítása