Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 1 rész: Mindennek az eleje!

2010.08.21. 18:35 dr.szoszi1994

 1988 december 31. Mindenki boldog végre vége van az NDK-nak! Simone Kaulitz a fiatal gyönyörű nő házaságban él férja kamion sofőr ritkán jön haza de kivételesen Márciusig szabin volt! Mostanában egyre többet veszekednek! Simone már a váláson is gondolkodott! Nem olyan emernek nevelték hogy ilyet tegyen de mégis sokszor megfordult a fejében! De ma Szilveszter van! Végre együtt vannak Magdeburgba! 3 és élszobás lakás a másodikon! Tetszet neki ez a ház! estőnő volt, 1 szoba háló, 2 dolgozó és 3 gyerek szoba amit ő festett! 2 gyerelek szeretett volna de tudta hogy férje soha nem menne bele! 1 fiú és 1 lány! De ha csak 1 akkor inkább fiú! Ritkán szeretkeztek az amit csinálnak az valami gyors numera. Mire ő élvezné a hapsi már rég elélvezet! Teltek a nepok hónapok és 1989 márciusában folyton hányt! Vett 1 tesztet és pozítiv lett! 3 hónapja voltak együtt utoljára, nem élvezte, de a baba gondolata gyönyörű volt!
érja kiabált vele mikor megtudta! Még 1 pofont is kapot! Aztán elment! Fél évre! Valami szálítmány! Simone egyedül járt orvoshoz mikor 6 hónapos lett az orvos közölte vele hogy ikrei lesznek! A dolgozó szobát egyből átalakította! Ő maga festette ki!
Szerette volna ha legalább az egyik tud gitáron játszani! Elment 1 üzlet be, az eladó nagyon készséges volt! Helyes pasi volt! Kis kecske szakál ami még helyesebbé tette! 2elektromos gitárt vett! Kicsit furán nézet rá a srác! 2 gitár? De mondta hogy ikreket vár és szeretné ha 2-ő lenne! Nem engedte hogy csak úgy hazamenjen! Bezárta az üzletett és elkísérte persze ő vitt mindent! Gordon Trümper volt a neve. Mesélte hogy van 1 lánya de a házassűga tönkre ment és most válnak, a nő megcsalta! Simone is elmesélte hogy ő is házas, nem szerti már a férjét, mindig veszekednek! De reméli hogy ha megszületnek a babák akkor minden jobb lesz! Miután haza érte Gordon elbúcsúzott és elment!Mikor haza jött a férje és elmondta neki hogy most Szeptamber közepén fog szülni és ikrei lesznek! Agusztus 31 volt! A férfi nagyon kikészült!
Elkezdet ordibálni hogy miért nem vetette el! Pláne mert ikrek! Hirtelen Simone melegett érzet a lába közt és összehúzodásai lettek! Megszédült de érje elkapta!
-Hívd a mentőket!
-Miért? Semmibajod csak itt játszod magad!
-Mindjárt szülök! Kérlek hívd a mentőket!

És aznap este 24 00-kor napvilágot látott Tom kaulitz és röktön utána 12 10kor Bill Kaulitz! Gyönyörűek voltak, nagy barna szemek és aranyló hal!
Olyan gyorsan telt az ídő hogy mire Simone észbe kapot már 6 évesek voltak! Kapcsolata a férjével az elején egészen jó volt de mostanra már a porban volt!Már a válási papírokat intézték! Mire a fiúk suliba mentek már elváltak!
Egyik nap mikor sétáltak elmentek az üzlet mellet ahol vette a gitárokat. 
Bementek! Tom nagyon szerette a gitárokat, Bill egyáltalán nem!
Tom végog fogdozta az összeset, míg Bill leült a zongora elé nyomkodot 1-2 billentyűt és nyávogot hozzá!

-Jónapot segíthetek?
-Hát igazából nem! csak nézelődünk!
-Milyen nagyok lettek! Simone igaz?
-Emlékszik rám? Igen énvagyok! Maga meg Gordon!
-Igen de tegezen jó!
-De akkor te is!
-Rendben!

-Anyú! Kell ez a gitár!-Tom
-Van 2-ő
-2 nem csak 1? A másik a másiké?-Gordon!
-Nem, Bill nem szereti a gitárokat viszont szeret "énekelni"!-Simone
-Tényleg? Tom! Szeretsz gitározni?
-Igen!
-És hányéves vagy?
-Hat!
-Szeretnél megtanulni? Igazán gitározni?
-Igen!
-Ha tényleg szeretnél akkor van 1 ötletem! Tudod van nekem 1 zenesulim szívesen látnálak téged és a tesód!
-Jaj nem! Neharagudj de nincs semmi fölös pénzünk tudod elváltam és nem megy minden olyan jól!
-Nem kéne fizetnetek!
-Komolyan?
-Igen!
-Bill nagyon nyávogos!
-Nem is!-Tom!
-Persze hogy nem! Tom menj játszani az öcséddel! beszéélnek a felnöttek!

Attol a naptól kezdve heti kétszer jártak zenesuliba!
Viszont Simone és Gordon összejöttek! Nem házasodtak csak élet társ! Bill és Tom míre 8-c évesek lettek saját stílusuk volt. Tom elkezdte nőveszteni a haját Bill pedig felzselézte! Csináltak egy bandát névtelenül! Tom gitározott Bill énekelt és szintetizátorozott!
Egyik nap mikor hazajöttek a suliból látták édes apjukat és édes anyjukat amint éppen sír! Egyből odamentek 11 évesek voltak! Évek óta nem látták az apjukat és most meg már sír az anyúk! Mikor a férfi észreveszi őket felkapja kabátját és kisétál a lakásból!

-Apátok azt mondta el kell hagynunk a házat!
-De miért?
-Mert apád nevén van!

A két gyerek bement a szobájába Tom gitározot Bill meg játszot az egereivel! Vacsiztak aztán fürdés és azt csinálnak amit akartak de ők mindig lefeküdtek aludni!
Ma este viszont Bill nem volt fáradz! Felkelt és át ment tesójához!
-Szia alszol?
-Nem, gyere be! - Tom már az ágyba feküdt
-Meléd feküdhetek?
-Persze!

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.22. 15:05:08

Na ez érdekesnek igérkezik :)

Nem vagyok fan, van két tesóm, a hugom az abszolute TH-s.
Én még a schrei meg rette mich időkben szerettem az együttest, akkor sem voltam rajongó de bírtam.Azóta eltelt pár év és én is felnőttem, de twincest örök!Irni meg már 11 éves korom óta irok.Na ennyit most rólam.Te jössz a folytatással :P

xxslashxx 2010.08.22. 15:05:44

Na ez érdekesnek igérkezik :)

Nem vagyok fan, van két tesóm, a hugom az abszolute TH-s.
Én még a schrei meg rette mich időkben szerettem az együttest, akkor sem voltam rajongó de bírtam.Azóta eltelt pár év és én is felnőttem, de twincest örök!Irni meg már 11 éves korom óta irok.Na ennyit most rólam.Te jössz a folytatással :P

dr.szoszi1994 2010.08.23. 10:31:52

hát jó! Én most Augusztus 31 leszek 5 éves Tokio Hoteles! Szeretem a Billt! Öszintén szolva még nem hallotam a Twincesről de egyszer valahogy rákeveredtem 1 oldalra és ott olvastan 1 történetet! A Molly-é volt az első aztán az volt egy másik és a tied! Imádom mindegyiket olvasom! 6-tól 8 félévig levelező füzetem volt az akkori legjobb barátnőmmel igzából nem levelező füzet volt csak a Tokio Hotelről szólt! 8-c ilyen füzet lett amiből én 3-at el is hagytam! xD Am fenn vagy myvipen?

xxslashxx 2010.08.23. 13:21:40

Vipen nem vagyok.Voltam regizve ott is meg iw-en is de aztán egyik exem zaklatni kezdett és mindkét helyről töröltem magam.De azóta ismét regisztráltam az iwiw-re.
Ha gondolod jelölhetlek ha azon vagy.

Én asszem 2006-ban olvastam először egy twc-s sztorit egy akkor 12 éves lány irta és irtó nagy botrányt kavart.
Szegény csaj aztán törölte is a sztorit.

Na de...
Várom az új részt.
És én is irok most egyet amit majd elsején rakok fel xP

dr.szoszi1994 2010.08.23. 17:00:36

Addig várjak?:(
Megbuktam matekból!:(
Én mostanába inkáb Facebookon vagyok! Van myvipen meg iwiw em is! De iwiwet nagyon ritkán nézem!
Am meg nem kell jelölnöd ha nem akarsz!

xxslashxx 2010.08.23. 20:27:46

Faszbukon sem vagyok.
De szivesen megjelöllek iwiw-en.
Dobj egy mailt ide hogy milyen néven keresselek:queenofhienas@freemail.hu

Az új sztori már nagyjából kész van de mire befejezem pontosan elseje lesz.
Kis barátaink szülinapja.
süti beállítások módosítása