Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 6 rész: Nem állok készen rá!

2010.10.18. 14:49 dr.szoszi1994

Tom ölbekapta és felvitte a szobába, mellébújt és úgy aludtak.
Reggel mikor felébredt Bill már nem volt mellette. Gyors felkapott 1 boxert és leszaladt.

- Bill fenn vagy? Hahó, Bill.
-Itt vagyok benn a konyhában. Vendégeink vannak.

Tom bement és nagyon meglepődött.

- Anja, ...Katya, ... Szamanta, ... őőő- Tom
- Kethrin! Igen, szia.- K.
- De rég láttalak.- T
- 1 éve! -K.
- Bill ő egy volt barátnőm. De aranyos a tied?- T.
- Aha.
- Mennyi idős?
- 3 hónapos!
- Hogy hívják?
- Alice.
- És az apa?
- Hát ezért vagyok itt!
- Itt dolgozik a közelbe? Elvigyelek?
- Jaj Tom, még nem esett le? -Bill.
- Mi?
- Ő a te lányod!
- Az nem lehet, nem én... nem az kizárt!
- Tom, segitened kell!
- Mennyi pénz kell?
- Meg feogok halni! Szerinted itt a pénz segít még? Tumor van az agyamba! Az órvos szerint 2 max 3 napom van! Nem akrom hogy a lányom intézetbe kerüljön!
- És a szüleid?
- Miután Alicét megszültem azt akarták hogy hagyam ott, de nem tettem. Nem akartam ő hozzám tartozik 9 hónapig a szívem alatt volt, nem fogom otthagyni a kórhába! Azóta nem beszélnek velem!
- Nem vagy fiatal ahhoz hogy egyedül élj?- T.
- Anya othonba vagyok.- K.
- Megkérdezhetem hány éves vagy?- Bill.
- 17.
- 16 voltál mikor összejötünk?- Tom.
- Nem nevezném azt járásnak! -K.
- Miért? 2 hónapig voltunk együtt!
- Ja és minden második héten találkoztunk, és akkor is csak szexeltünk, és már mentél is.
- Miért? Nem volt jó?
- De eszméletlenül élveztem! Pláne hogy mire én kezdtem vona nagyon élvezni te elmentél aztán meg elaludtál és mikor felkeltél rohantál el!
- Azt ne mond hogy soha nem mentél el!
- De Mikor orálisan elégitettél ki!

Hirtelen a pici elkezdett sírni. Bil egyből odament hozzá Tom viszont felált és kiment. Tudta hogy most neki kéne oda mennie és azt csinálni amit most Bill, de mi van ha nem az övé, ha nem is tőle van? Épp hogy becsukta magamögött az ajtót, Bill is belépet!

- Biztos hogy tőled van!- Csukta be magamögött az ajtót és háturól fogta át báttya derekát és átölelte. Belecsokolt nyakába és finoman megharapta a fülét. Tom szembe fordult vele magához húzta és megcsókolta, pár pecik szendvedélyesen csokolták egymást.

-Le kéne mennünk!- Bill
- Nem akarok!- Tom.
- Meg kell tanulnod, nem is így mondom hanem, fel kell nevelned Alice-t!
- Nem fog menni. Nem állok kászen rá! Nem készültem fel!
- Itt vagyok neked én is! Ketten felneveljük! Nagyon szép lány! Van 1 anyajegye ugyanott mint neked! Itt az arcodon. És a szeme. Az is a tied! 3 hónapos, kell vennünk egy csonó mindent és még annál is több pelenkát! Alice sokkal aranyosabb mint Skoty!
- Hé! A lányomat ne hasonlísd egy halot kutyához!
-Tesék? A lányod?- Mosolygott Bill!

17 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiyomi-chan 2010.10.29. 18:41:27

Szia :)

Gondolom az elősző komik miatt eléggé utálsz, de ez nem veszi el a kedvem attól, hogy elmondjam a véleményem :)

Először is, észrevettem, hogy már jóval kevesebb a helyesírási hiba, mint az előzőkben, és ez sztem tök szuper :)
Aztán meg a kép utáni jelenet nagyon aranyosra sikerült, de tényleg :)
Ami viszont nem tetszett, az az elején a párbeszédben a rövidítések, hogy ki mondja azt a mondatot... ezt szerintem hanyagold, de amúgy - legalább is szerintem - az előző fejezethez képest fejlődött ez írásod, bár lehet, hogy ezt csak látom így :)
Am viszont a csaj orális kielégítése kicsit zavaros nekem... van egy tippem, hogy mi az, de lehet, hogy nem ugyanarra gondolunk xD

xxslashxx 2010.10.30. 07:24:48

Hú a kép gyönyörű :P
Olyan cuki a kisbaba...

Ez aztán nagy fordulat, kíváncsian várom a folytatást!!!

dr.szoszi1994 2010.11.01. 17:36:11

Szerintem is tiszta cuki a baba és végre segítség nélkül tettem fel!

A helyes írásomat nem figyeltem de ha szerinted nincs benne annyi hiba akkor nincs! Az orális kielégítés meg az mikor szájal elégítik ki a másikat, hány éves vagy?

Kiyomi-chan 2010.11.01. 17:46:00

Kééépzeeld, nemsokára 16 xD
Amúgy meg tudom, hogy mi az az orális kielégítés, de tudtommal azt a csaj szokta a srácnak és nem fordítva... bár lehet fordítva is de az nem olyan megszokott. Ezért mondtam, hogy nem vagyok benne biztos, hogy ugyanarra gondolunk. Mert hát ugye az orális kielégítés ismertebb nevén a szopást, általában pasiknak szokták... bár kitudja, lehet, hogy ez a csaj növesztett magának farkat xD

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.11.02. 20:59:04

Kiyomim, a csaj orális kielégítése az, mikor a srác a nyelvével kényezteti a lány legintimebb testrészét, és ettől a csaj jóesetben elmeny... :P
Egyébként, Szöszi, az írásod szerintem is sokat fejlődött, látszik, hogy már jobban odafigyelsz rá. :D
A rövidítéseket szerintem is hanyagold, de egyébként jó lesz. :)

Kiyomi-chan 2010.11.02. 23:29:06

Ayumi drágám én is arra gondoltam, amit te mondtál, csak azt nem tudtam, hogy Szöszi erre gondolt-e. xD De valószínűleg igen XD Reméljük XD

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.11.02. 23:51:29

xD Hát csak erre, mert máshogy nem lehet csajt orálisan kielégíteni... vagy, ha igen, akkor nagyon le vagyok maradva. xD
De egyébként csak azért írtam, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy mit kell a csajok orális kielégítése alatt érteni. xD Komolyan, felvilágosító órákat kellene tartanom. xD

Kiyomi-chan 2010.11.02. 23:55:33

Pont neked??? De hisz te ugyebár nem is tudsz semmit sem pl: a pasik közti szexről XD mert mi olyant még nem láttunk, nem olvastunk és nem írtunk XD

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.11.03. 00:00:15

Jó, igazad van, a padik közti szexről tényleg nem tudok semmit, de a csajok orális kielégítéséről mindent. xD

Kiyomi-chan 2010.11.03. 00:04:50

Ohhoooo XD kis Hangyusz Ayumim, mik ki nem derülnek rólad XD
Bár én mindig is sejtettem, hogy a csajokban vagy jártas, elvégre velem töltöd az óra előtti szünetet a lány WC-ben :P
khm... PADIK közti szex???? xD egy újabb szó az Ayumi szótárba :P

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2010.11.03. 00:10:36

Hehe, ma már gazdagítottam pár szóval az Ayumi-szótárt. xD
És igen, én a lányokban vagyok jártas, és ezt te bizonyítani is tudod. :P xD

Kiyomi-chan 2010.11.03. 00:16:06

nanáááá :P
Amúgy meg ma nagyon Dinkusz Hangyusz Ayumi vagy :D Bár ilyen apákka nem is csodálom XD TE KIS BILLTŐL ÖRÖKÖLT EGOIZMUSSAL MEGÁLDOTT HANGYUSZ xD

dr.szoszi1994 2010.11.03. 14:20:57

Mien jó témánk van! xD

Kiyomi-chan 2010.11.03. 16:24:49

Hát igen... ilyen téma sincs mindenhol :P

dr.szoszi1994 2010.11.04. 11:31:09

Na ha egyszer arról van szó hogy mien szar az amit írok most meg az orgazmustól a lezbiségig, van itt minden! xD Mi lesz ha felteszem a kövrészt!

xxslashxx 2010.11.04. 13:33:54

Orálisan szokták csajok srácnak, meg srácok csajnak, meg csajok csajnak és ugyebáááár srácok srácnak...
Na ennyit a slash féle felvilágosító óráról xD

Amúgy tényleg van itt már minden téma...

És várjuk a következő újat.

dr.szoszi1994 2010.11.05. 11:08:23

Aham én is várom! xD
Dolgozom rajta!
süti beállítások módosítása