Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel 4 ever:)

2010.09.01. 14:07 dr.szoszi1994

Készül az új rész de csak lassacskán mivel ahogy mondtam otthon beszart a gép és most csak laptop van azt meg ugye Németországba vettem és nincs rajta é, á, ő, ű meg ijenek! Elkezdődőt a suli! Én meg megint 9 vagyok! Tiszta szar! Tanulljatok xD

Olyan rosz az osztály! Még az osz fő ugy ahogy! Új tanár ráadásul derékig ir a hajaxD Egész normális! De maga az oszt... borzalmas van 1lány mi csak szőke kurvának hívjuk! Borzalmas! Utálom! Ráadásul a Koteros! És még a régi szobánkat se kaptuk vissza! Hanem az új 9 lányokat tettek be oda! Minket meg egy olyan szobába ahova a sérült embereket teszik! Ez a ribanc meg szilon még elém is ült. Nem szoktam ijeneket csinálni! Komoly nem! De ez a csaj már az első nap nem volt szimpatikus! Csak rá néztem és már utáltam!

Remélem Szeptember 1 ünepeltek és 8 -ikán is! Én Tegnap is mivel akkor lettem 5 éves Tokio Hotele!
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása