Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hote van, volt és lesz 9 rész: Felejthetetlen este!

2010.11.27. 19:56 dr.szoszi1994

 Miután elmentek Tom elment megfürödni Bill meg megfürdette a picit. Mire ő is ágyba került már nagyon késő volt.
Kedve lett volna átmenni egy kicsit Tomhoz de a lábai nem akartak megmozdulni. Túl sok dolog történt ma.
Kethirinnel kezdődött és Alicel, de nem bánta. Lehet hogy ma ismerte meg a picit de nagyon megszerette, és nem csak azért mert Tom lánya hanem azért is mert nagyon szép lány volt. Igazság szerint hasonlított rájuk. 3 hónapos létére még nem nyitotta ki annyira a szemét de látszott hogy barna.
Billt a gondolataiból két kéz húzta vissza ami átölelte.

- Remélem még nem alszol!
- Nem. Át akartam menni de nagyon fáradt vagyok!
- Én is. De ma szinte al
ig tudtam hozzád érni. Már úgy hiányzol!
- Te is nekem!

Bill átfordult hogy odatudjon bújni bátyához. Megcsókolta Tomot és hagyta hogy az ár sodorja magával! Mire feleszmélt már a boxerja sem volt rajta. Teljesen elkábult Tom érintésétől, ahogy ajka lágyan végig halad vállán egyre lejjebb és lejjebb. Időnkét itt ott elidőzik olyan helyeken ahol Bill mégjobban élvezi. Nem bánta meg hogy mellbimbójába pircinget tett, mert Tom eszméletlen hogy mit tudd  vele csinálni. Mire Tom leért merev férfiasságához már semmi mást nem akart csak magában tudni.

- Tom... ah én ...!- Nem tudta befejezni a mondatott, Tom épp akkor vette  a szájába leg értékesebb kincsét és még azt is elfelejtette hogy mi a neve. 
Tom eszméletlenül lassan húzogatta szájával a bőrt, és nem tudott magával mit kezdeni. Tom egyre gyorsabb tempót diktált szájával Bill belemarkolt kiengedet hajába. 

- Tom Tom Tom - csak ennyi jött ki a száján! De Tom tudta hogy vagy most vagy soha!
Kezével végig simított még egyszer Bill péniszén, és szájon csókolta.

A szekrényből elővett egy óvszert amit Bill kivett a kezéből és kibontotta.
Tom csak mosolygott.
Bill húzta fel neki és hátat fordított neki, bátya épp csak megfogta a derekát már kirázta a hideg. Érezni akarta, nem vágyott semmi másra csak a báttyára. Égett a vágytól és amint megérezte báttya merev férfiaságát becsukta a szemét.
Akkora fálydalmat érzet ami egyszerüen leírhatatlan. De csak az volt benne hogy kell neki, akarja, még többet! Lassan kezdtek el mozogni és egyre gyorsabban. Hangosan ziháltak mind ketten, Tom egyre gyorsabb lett simogatta Billt mindenhol.
A vágy egyszerre söpört végig mindkettejükön a gyönyör amit senki más nem tud nekik nyújtani csak ők. Fáratan feküdtek egymás mellé.
Nugodt perceiket egy aporó sírás szakította meg.

-Alice!
- Megyek!- Bill felpattant és felkapott egy boxert.
Lement a konyhába melegitett egy cumisüvegbe tejet. (Olyan tápszert amit az orvos ír fel ha a nőnek nincs elég teje!) Felszalad a picihez, kivette az ágyból és elkezdte babusgatni. A melegitő hangocsan csippent egyet jelezve hogy a tej elég meleg a picinek. Alicel a karjában ment vissza a konyhába. Mire vissza ért a kicsi szábájával miközbe etette a lány elaludt. Finoman tette be az ágyba. Vissza szaladt Tom mellé, bebúj és egyből álomba merült.

17 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiyomi-chan 2010.11.29. 19:12:38

Nah hát ... hol is kezdjem???
Ez meglehetősen elviselhetőbb volt, mint az előzőek, és már nincs benne annyi helyesírási hiba. Viszont néhány dolog annyira abszurd, hogy az már fáj. És ez nem a te íróképességed miatt van, hanem ... nem tudom mitől. Olyant írni, hogy a 3 hónapos kislány még nem nagyon nyitotta ki a szemét? o.O Még ha három hetes lenne, még akkor is baromi nagy marhaság. Te láttál már 3 hónapos kisbabát???? Ők épp ellenkezőleg sokat nézelődnek, mert ismerkednek a környezetükkel.
Nah ez az egyik, a másik meg.... hogy merészelted nem kitágítani Billt??? és ráadásul még síkosítót sem kapott?? Hát hogy lehetsz ilyen gonosz?

A többi egész tűrhető volt.

Amúgy arra kíváncsi lennék, hogy eddig mennyire utálsz az őszinteségi rohamaim miatt??? XD

xxslashxx 2010.11.29. 20:46:46

Kiyomi bírom a kommentjeidet :)

Oké, oké nem kapott Bill síkosítót de kapott óvszert (vérfertőzés ellen hihi) az is valami XD

Nem hinném hogy Szöszi útálna, hasznos az építő kritika.

Kiyomi-chan 2010.11.30. 17:35:35

Hát Slash a legtöbb ember tényleg nem utálna ezért, csak hát Szöszi nem igazán veszi ezt építő kritikának =(

Amúgy hát igen, az óvszer már tényleg haladás... a vérfertőzésre meg inkább már nem mondok semmit sem xD

Jah és... ano... örülök, hogy bírod a komijaimat :$ :)

xxslashxx 2010.12.01. 13:14:11

Látszik hogy van tapasztalatod az írásban, meg a slash, twincest témakör terén.
(neked köszönhetem hogy a most íródó még nem publikus novellámban már van síkosító használata, thx thx thx).

Kiyomi-chan 2010.12.01. 19:49:12

Nagyon jólesik, az amit mondasz, de sajnos ez nincs így... nincs olyan nagy tapasztalatom az írásban... pl Ayuminak sokkal nagyobb tapasztalata van az írásban... és neked is. Nekem az olvasás miatt van nagy tapasztalatom :)
Már lassan öt éve az életem része a folyamatos yaoi olvasása, és így vagyok tapasztalt abban, hogy mi jó egy ficuban...és persze a yaoiban :)

És annak nagyon örülök, hogy az én hatásomra fejlődsz a yaoi témában :) <3

xxslashxx 2010.12.01. 20:55:07

Én köszi a tanácsokat, mert abból amit pl. Szöszinek írsz, én is sokat merítek.

Jaj, olvasod "nagybecsű műveimet"?!
Köszi a kedves szavakat, imádok írni, de bőven van még fejlődnöm, de megfogadtam hogy jövőre adok a helyesírásra is!

Ayumi tényleg királyul ír, ez tény.
És biztos a te írásaid is tutik. Majd egyszer remélem olvashatok tőled.

Kiyomi-chan 2010.12.04. 17:35:11

Szia Slash! :)

Kicsit késve ugyan, de itt vagyok :)

Először is nagyon örülök, hogy ha Szöszinél nincs is eredmény (mint azt ő már múltkor megírta) ezeknek a kritiknek, azért valakinek segítenek :)

Amúgy igen, olvasom a ficujaidat, bár bevallom mostanában nem nagyon néztem rájuk, inkább nyáron olvastam, mert akkor több időm volt. Jó pár novelládat olvastam, meg azt a hosszabb ficudat, aminek az elején Bill Gustavval volt, aztán meg Tommal jött össze. Abban volt egy öngyilkossági kísérlet is asszem :)Nah szóval azt olvastam :) És úgy összességében egész jó volt :)

És az, hogy mikor tudsz olvasni tőlem, az még számomra is rejtély...
Ayumi, is mindig ezzel nyaggat, de átakarom írni legalább az egyiket, és már majdnem kész vagyok vele, de még nincs befejezve az átírás, mert alapból már kész van, csak nekem úgy nem tetszik :/
Nah mindegy :)

Amúgy szerinted Szöszinek nem gond, hogy mi itt ilyen szépen elbeszélgetünk? o.O

xxslashxx 2010.12.06. 13:11:21

Nekem mindenképpen hasznosak voltak a kritikák amit Szöszinek írtál.

És megtisztelő, hogy olvastad a történetet. Nem egy nagy szám, tele van hibával (de már javítgatom feltéve ha van rá időm).

És szerintem Szöszi nem haragszik hogy itt eszmecserélünk :D

dr.szoszi1994 2010.12.06. 14:07:55

Nem nem gond hogy itt beszélitek meg kinek mi a jó abba amit ír, viszont az zavar hogy az enyémet kritikázzátok és abból indultok ki!

Kiyomi-chan 2010.12.06. 14:45:47

Bocsi Szöszi, de tudtommal a "Kommentek" ablak azért van, hogy az ember elmondja a véleményét. És amúgy ezzel csak segíteni akarunk, hogy ne olyan marhaságokat írj legközelebb, mint pl: egy három hónapos baba még alig nyitja ki a szemét.
Mert az ilyenekkel magadat égeted. Az ilyen kijelentések a saját tudatlanságodról árulkodnak... és akkor ilyenkor jöhet a kérdés, hogy HÁNY ÉVES IS VAGY? (ezt kérdezted te is tőlem, pár fejezettel ez előtt)

dr.szoszi1994 2010.12.07. 13:45:49

Mindjárt 17! Nem toom h milyenek a babák amikor még picik! Igazából herótom van a kölyköktől!

Kiyomi-chan 2010.12.07. 16:59:02

Hiába utálod a gyerekeket, ez akkor is alapdolog, amit még egy óvodás gyerek is tud.
A másik meg, hogy ha valamiről nem tudsz semmit sem, akkor arról ne írj. Erről ennyit.

xxslashxx 2010.12.07. 17:32:15

Én szeretem a gyerekeket :) Jó, nem kérdezte senki tudom.

A legtöbb fiatal nem tudja milyen egy 3 hós baba, hacsak nincs kistesója vagy nem tinianya :P

De a neten mindenre van megoldás, elég ha beírjuk a keresőbe :P

A lényeg, hogy a kritika szerintem segítő szándékú, én tényleg sokat merítettem ezekből és kicsit magamba néztem, pontosabban az irományaiba és láttam (látom)hol a hiba.

Aki nem csak a fiókjának ír, hanem a netre rakja fel az írásait, annak számolni kell azzal hogy esetleg kap kritikát, ami sokszor nem egyezik az ő szemléletével. Ez nem az író ellen irányul (kivéve a bunkó kritikákat amiből én anno kaptam párat), hanem hogy segítse az eredményes munkáját.

Jah és én nem fikázok semmit, nem azért járok ide.
Ha van új rész elolvasom, kommetelek és eszmecserélek az ide író kedves twc fanokkal mert hát azt is kell. Társadalmi élet....

Nah, sok voltam elpárolgok. Jaj holnap már suli és mennem kell mert meggyógyultam.Okés ezt se kérdezte senki!

Kiyomi-chan 2010.12.07. 18:12:06

ohh Slash te is beteg voltál? én is az vagyok XD Bár én majd csak holnap után megyek suliba :)

Amúgy abban igazad van, hogy sok tini nem sok mindent tud a babákról, de azt a legjobb esetben igen, hogy ennyi idősen már bőven ki van nyitva a szemük :/
(amúgy én is szeretem a gyerekeket... csak néha nem, mikor kiakasztanak xD)

dr.szoszi1994 2010.12.08. 08:15:17

Ez van! Én nem szeretem a gyerekeket! Nem is szeretnék soha! Na jó csak a Billtől! De még azt is meggondolnám! Csak azért tettem be a lányt mert mikor elkezdtem írni ezt még a legelején már akkor megvolt hogy mit is szeretnék! Csak nem úgy írtam le egészen!xD
Slash! A telóm még mindig nem nyitja meg a tiéd!:( De ha rendes net közelbe kerülök majd elolvasom és kommentelek!

xxslashxx 2011.01.19. 13:59:31

Csajszi nagyon eltűntél. Új rész vagy új sztori vagy valami????????

dr.szoszi1994 2011.01.24. 08:23:15

Nem tudom h mikor lesz kész az új rész! De hamarosan felteszem! Mostanában a másikkal foglalkozom inkább!
süti beállítások módosítása