Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel van, volt és lesz: 3 rész: Skotty meghal!

2010.09.02. 13:31 dr.szoszi1994

-Istenem de hülye vagy!
-Miért? Te alszol kutyával!
-És fály az neked?
-Jaj Bill miért fályna?
-Akkor? Skottyt el kéne vinni az orvoshoz!
-De miért?
-Azért mert nem szokott így viselkedni!
-Mi a fasz olyat csinál, Bill az a kutya már nem fiatal!
-De lehet hogy beteg!
-Honnan veszed?
-Nem szokot ilyen sokáig feküdni!
-Jó! El viszükorvoshoz de jó lenne ha egy lánnyal aludnál inkább nem 1 kutyával!
-Miért?
-Te ezt most komolyan kérded?
-Igen!
-Bill! Egy KUTYÁVAL alszol! Kiskorunk óta átjöttél hozzám és velem aludtál! 21 éves vagy
megjelent a Humanoid albumunk amit úgy visznek mint a cukrot! Milliomos, és egyáltalán nem vagy csúnya! Több lányt megkaphatnál mint én! És miután mondtam...

Nem fejezte ba a mondatát! Elgondolkodot!

-Bill?
-Hm?
-Kérdezhetek valamit?
-Aha! Persze!
-Ha nem szolok hogy ne aludj velem még mindig át járnál?
-Nem tudom! Lehet!

Tom hirtelen nem tudta mit mondjon, ha jobban belegondol Billel sokkal jobban lehetett aludni mint bármelyik lánnyal!
Nem zavarta hogy ő ott alszik mellette, de volt mikor teljesen elvesztette az eszét! Elkezdte simogatni és volt rá példa hogy megcsókolta! Azután mondta Billnek hogy nem akar vele együtt aludni!

-Bill! Én!

Oda ment és átölelte! Szorosan ésre sem vették hogy az ölelésből simogatás lett!

-Tom... nekem... ott van a kutya! Beteg!
-Sss!

Tom szorosabban húzta húzta magához Billt s ajkuk lassan összeért!
Bill átfogta báttya nyakát de mikor megérezte testvére nyelvét elhúzodot tőle!

-Tom! Mi... mit csinálunk?
-Én... nem tudom!
-nekem most mennem kell!

Felszaladt az emeletre és átölelte skottyt!

-Hallod? Megycsókolt! Erre vágytam gyerek korom óta! Skotty! hahó! Skotty!

A kutya nem mozdult! nem csinált semmit!

-Tom! Tom!
-Mivan? Valami baj va?
-Skotty nem mozdul!
-hozom az autot!

Pár perc mulva Tom már kinn ált az autóval Bill még sehol! Gyors felszaladt!

-Bill!
Ott ült az ágyon! Sírt! Ölelte Skottyt!
-Jaj kicsim! Gyere menjünk!
-Meghalt!
-Beviszük a korházba ott majd megvizsgálják!
-Nem bírom el!
-Várj segitek!

Pár perc autóval az állatkorházig!
Nem szoltak egymáshoz, Bill sírt nagyon. Báttya megnyugtatásként a lábára tette a kezét és azt suttogta: Sss nem lesz semmi baj!

Miután az orvos megvizsgálta(Nemakarta! Ránézet és megmondta hogy meghalt, de Bill úgy sítr hogy muszály volt!)

-Igen! Meghalt! Nem lélegzik, a szíve sem dobog!
-De miért halt meg?
-Elkényeztetett kutya volt! Látszik rajta! Azért halt meg mert elhízott! Bezsírosodott a szíve! De amugyse bírta volna sokáig! Idős kutya volt!
-De nem halhatott meg!
-Bill gyere menjünk haza! Elnézést az öcsém imádta ezt a kutyát! Ithagyhatjuk ugye?
-Természetesen!
-Viszlát!
-Viszont látásra!

Hazafelé az autóba Bill sokkal jobban sírt, az egész teste rászkodot!
Amikor Tom beált a garázsba oahajolt és átölelte!

-Senki nem szeretett úgy mint ő!
-Én sokkal jobban szeretlek!
-De ő mindig ott volt velem!
-Bill! Én több helyen voltam ott mint ő!
-De ő...
-Nem én sokkal jobban szeretlek bárkinél a világon és ma szeretném ha ott aludnál nálam!
-Hát nem tudom! Figyelj ami ma történt, tudod az a csók!
-Megbeszéljük késöbb!
-Hát jó!

15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eva Kaulitz 2010.09.06. 21:29:53

Egyre jobban tetszik!
Kíváncsi vagyok mi lesz velük*-*
Folytasd hamar!

xxslashxx 2010.09.07. 13:25:01

Bakker kinyírtad a kutyát?! xP
Amúgy jó...meg aranyos...

dr.szoszi1994 2010.09.07. 13:29:35

Nem mai kutya volt Xd
Hamarosan felteszem a követetkező részt:)

VaryKay 2010.09.07. 22:44:03

xxslashxx...basszus XDDD *nevet* x"DDD

xxslashxx 2010.09.08. 14:36:46

Új rész...ah az jó lesz :P

Ok, te kinyírtad a kutyát én meg kinyírtam Billt, szegényem kicsit megtekerte a gyógyszeres üveg kupakját wehehe...xD

dr.szoszi1994 2010.09.08. 19:13:15

Ja! remélem lesz folytatása! És minden rendbe lesz!

xxslashxx 2010.09.09. 06:46:57

Nem lesz.
De mindjárt rakok fel egy újat.
Kéretik nnem kiakadni!!! xD

dr.szoszi1994 2010.09.09. 14:33:47

Legyen mármég 1+:( Igy nem felyezheted be! Ez igy olyan rosz! Am már várom a köv részt!

xxslashxx 2010.09.10. 14:36:07

Írtam új részt és tegnap fel is raktam majd olvasd el!

Adam Lambert...hááát...nekem az If i had you klipje sajnos bejön, amúgy barátnőm szerint Adam egy elcseszett Bill Kaulitz...hihi..
Őt nem vágnám orrba hogy a taknyán csússzon a kérdésre válaszolva, csak Justint mert ő egy kis kretén xD

És te is irj már új rész pls!
Legyen benne cselekmény nélküli szex wehehe...

dr.szoszi1994 2010.09.10. 16:19:17

Hamarosan fel teszem! Becs szo!XD

xxslashxx 2010.09.18. 12:54:11

El vagy veszve csajszi :P
Új rész mikor lesz?!
Legalább a kutyát támaszd fel vagy valami...
Amúgy köszi a kommentet.

dr.szoszi1994 2010.09.18. 19:21:06

Nekem mondod? Alig van idöm bärmire! De végre kaptam 5németböl! Hétfön Max Kedden fenn lesz a rész! Tuti!
A kutyät mär nem tudom feltämasztani mert ki tikkadt! De lesz majd 1 kicsi!

xxslashxx 2010.09.18. 20:23:40

Gratu az 5-höz!Ügyes vagy!!!

Várom már az új részt.
A kutya kitikkadt ez nagy volt x
Remélem az új kutya nem ilyen kis patkánykutya lesz mert azokat utálom.

dr.szoszi1994 2010.09.20. 13:14:24

Nem toom még mijen kutya lesz!xD
Felteszem a köv részt!:)
süti beállítások módosítása