Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel örökké: 4 rész: Tesok vagyunk ràadàsul ikrek!

2010.07.22. 19:30 dr.szoszi1994

 Itt is van a következö rész!

Szàjuk lassan össze ért Tom àtkarolta lassan de egyiköjük se értette hirtelen hogy most mi is történik mind a kettenezt akartàk de nem tudtàk hogy mi lesz most.
Szàjuk ahogy összeért, és àtölelték egymàst ahogy Tom érezte Bill hideg nyelvpircingjét szàjàba ami lassan a nakàra vàndororlt! De Tom akarta és Bill is.
-Szeretlek!-Tom megijedt! Nem lett volna szabad ezt mondania! Igazvolt! De ö a testvére.
-én is!-Sutogta halkan Bill!
Hirtelen Tom kicsuszik Bill öleléséböl és ki pattan az àgybol.
-Mi..Mi...Mi...
-Igen?
-Mi mit csinàlunk?
Bill akor döbbent rà teljesen hogy mit is tet. Nagy levegöket vett a szive ugy dobogot hogy az màr szinte fàjt. Akarta hogy Tom is akarja öt. De hàt akarta is hisz azt mondta hogy szereti.
-Bill, mi tesok vagyunk ikrek.
-Sajnàlom én nem akartam!
-De én viszont igen! Ahogy fordultàl simàn elfordithattam volna a fejem tudtam hogy mi lesz de nem tettem akartam hogy ez legyen érted akartam. Ha most gyülölsz akkor oké megértettem. Menj ki a szobàmbol és holnap hazamegyünk és elfelejtünk mindent!
-Nem akarok haza menni! Nem gyülölek, szeretlek! CSak hogy tud én is akartam! Ha szerettem volna én is elfordulhattam volna de nem tettem, akartalak és még mindig akarlak!
-Dehàt tesok vagyunk, ikre! Nem szabad Bill! Vérfertözést kaphatunk!
-Nem érdekel ha addig veled vagyok és szeretjük egymàst akkor nem érdekel! Buj vissza mellém kérlek!
Tom lassan vissza bujt Bill mellé és hagyta högy öccse ràfeküdjön a làllàra!
-Tom te szeretsz engem?
-Azt hiszem igen de jellenleg rohadtul össze vagyok zavarodva!
-Csokolj meg!
Tom lassan megfogja Bill àllàt magàhoz huza és lassan csokolja, de egyre jobban belejön! A kéj a màmor, az hogy összeér testük.
Bill lassan lehuza Tomrol a polot csokolja izmos testét egyre jobban, de levegö utàn kapkod a forrosàg àtjàrja az egész testét érzi Tom kezét ahogy probàlja gombolni az ö nadràgjàt de sehogy se sikerül.
-Vàrj segitek- Csak enyit mond és màr gombolja is ki a nadràgjàt!
Ahogy Tom lassal lehuza Bill nadràgàt elmosolyodik!
-Mivan?
-Jo hogy nem szakadt le a nadràgodrol a gomb!:)
Tom lassan a Boxert is lehuzza rola és megfogja mereven àllo farkàt! Bill sohajt egyet! Lassan elkezdi huzogatni a bört le-fel! Egyre gyorsabban gyorsabban de kifàrad a keze! Bill màr alig tud mozozgni érzi hogy mingyàrt elmegy. Lassan alàforditja Tommot és végig csokolja izmos testét.
-Bill vàrj meg kéne ezt beszélnünk!
-Nemakarok beszélni. téged akarlak!
Bill meg fogja Tom farkàt és adig csokolja testét amig oda nem ér! Finoman meg csokolja nyalogja, kicsi meg-meg harapja amire Tom hangos sohajokkal vàlaszol! Bill nem akarta abba hagyni itt.
-Hol tanultad ezt!
-Kis korom ota ràd vàrtam Tom, nekem te vagy a mindenem...

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása