Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel örökké: 11rész: Ki legyen a lány?

2010.08.05. 09:12 dr.szoszi1994

 Itt is van a következő rész!

Anders lába a öldbegyökerezet! Tisztába volt a dologgal! De azért annyira nem! furcsán érezte magát 2legjobb barátja ott smárolnak elötte!

zavarába csak ennyit mondot: -Figyeljetek én most elmentem, ti meg menjetek be!

Elköszöntek egymástól.Bill és Tom kéz a kézbe sétáltak be a házba, Billnek majd kiugrot a szíve a hejéről! Végre az a szeméj akit ő akart! Nem Alice hanem Tom. Teljesen más volt, Alice keze puha volt, Tomé meg férias és mégis jobb,ez a kéz volt az ő mindene!
Egyenesen az emeletre mentek!

-Akarlak!-Sugta Tom halan Bill fülébe, az énekes viszont nemtudod másra gondolni csak arra hogy ha elmennek a szobába akkor milesz? Neki kell lenie a lánynak? Nem gond, deazért kicsit kellemetlen, ugyis mindenki lánynk nézi és még az agyba is lány legyen?

-Mi a baj?
-Semmi!
-Mondmeg nyugodtan! Félsz?
-Nem, csak... Miért van az hogy én vagyok a lány?
-Nem tudom! Te olyan lányosvagy amugy is meg minden!
-De fiu vagyok farkam van!
-Bill, neked azzal van bajod hogy ki teszi be a másiknak?
-Nem! Azzal van bajom hogy te fogod belém tenni!
-Nem akarod?
-Tom, had legyek én a fiu! Legalább itt! Egyszer!
-Neharagudj meg de kivan zárva hogy én legyek a lány!
-Jó de én sem leszek az!
-Bill, ne csináld már!
-De Tom csinálni fogom! Te köcsögöt csinálsz belölem én meg nem belőled! Ez igy nem fair! Nem azt mondtam hogy mindig én akarok lenni a fiú, csak most egyszer!
-Nem!
-Akkor, szia!

Bill fogta magát és kiment a szobából!
Nem értette Tom miért nem akarja azt, nem azt mondta hogy minndig ő legyel lány csak most egyszer! Szereti Tommot! Kicsit hülyén érzi megát most. Ezért ment el szegény Aners a semmiért! Alice ő lány és lány is lett volna ha lefeküdt volna vele! De nem tette mert neki Tom kell Tom meg nem lány. Jobban jártam volna ha nem veszem el a telefont! Tény hogy nem akartam leeküdni Alice val de jobb volt vele akkor mint most Tommal veszekedni! Most Tom tényleg azt hiszi hogy köcsög vagyok? Igen az! És akkor mivan? Lányal még nem voltam viszont fiuval igen! De mindig én voltam a lány! Most az egyszer én akarok lenni a fiú. Akarom Tommot jobban mint az ételt vagy az italt!
Hirtelen kopogtak!

-Szia bejöhetek?
-Nem!
-Nem a teházad!
-De nem is a tied!
-Bill necsináld már!
-Miért? Te kezted!
-Gondolkodtam!
-Igen és?
-És rájötem hogy szeretlek!
-És? -Mondta Bill de amijen komolyan akarta mondan ugy hirtelen elmosolyodot!
-Ha szeretnél fiú lenni légy az!
-Komolyan mondod?
-Azt hiszem!
-Szeretlek!

Bill odaszaladt a Tomhoz és beleugrot az ölébe!

-Nem azt mondtad hogy te vagy a fiú?
-Jó és?
-Mindegy, a 20 klódal itt az ölembe dönsd el hogy mi akarsz lenni!
-Nem 20 kg vagyk!
-Hanem? 21?
-Nagyon vices vagy, hiztam 2 kilót 49 vagyok!
-Jó én meg 60!
-Komolyan?
-Aha!
-De szar vagy!
-De engem legaláb nem tartanak anorexiásak!
-Én sem vagyok az!
-Csibe ezt mond másnak!
-Nem vagyok csibe!
-Miért mivagy?
-Ööö...???( Bill gondolkodásba esik)
-Szolj ha tudod már!
-Tudom már ... á még sem!
-Cica leszel! Én már tudom! Érzékeny cica, az én cicám!
-Jó de nem ogok dorombolni!
-Akkor mutasd meg mijen vad vagy!

És egymásnak estek. A csók csókot követelt! Érintés, érintést! Ott voltak egymás elöt meztelenül és Tomra rájöt a pisilnék!

-Bazd, mindjárt jövök!
-Mi a baj?
-Mindjárt bepisilek!
-Sies!

Párperc mulva jött vissza Tom, Bill éezte hogy néziőt! Kapcsolt hogy pucér, lehajtotta a ejét és betakarozot!

-Te szégyenlös vagy?
-Kicsit!
-Elöttem?
-Hát...
-Jaj Bill látalak már meztelenül! A turnén szinte minden nap! Erről jut eszembe beszélnünk kellene Georgal és Gustával!
-Miért?
-Hahó! Egy hét szabit kaptunk mindenki azt hiszi hogy nyaralunk erre mi ithon ülünk pedig mittom én hogy hol kéne lennünk!
-Igazad van! Gyere ide!

Tom szenvedéjesen megcsókolta Billt és beletúrt a hajába!
Tom végigcsókolta Bill testét lassan nem birt magával. Bill megfordult!

-Mit csinálsz?
-Nem látod?
-Nem azt mondtad hogy te akarsz lenni a lány?

Bill megordult és bele ült testvére ölébe, megcsókolta, meg mégegyszer!

-Meggondoltam magam!
-Akkor várj!

Tom hátradölt a iokhoz és kivett belőle egy ovszert!

-Minek az? Úgysem lehet gyerekem!
-Nagyon vices vagy! Tudod volt régen a Qvin együtes, a front man meleg volt! Igy halt meg! Nem akarom hogy vérmérgezésünk legyen!
-Nem bánom ha veled halok!
-Én igen! Még élni akarok veled!
-Szeretem a Qvin zenéit!
-Nekem sincs vele gondom!

Nem is szoltak egymáshoz többet, Bill kivette Tom kezéböl a gumit és ő huzta rá! Sikositott és eper illata volt! Ezen kicsit elvigyorodot Testvére nagyon szereti az epret de még ovszerbe is ijet vegyen ez már kicsit túlzás!
Érezte testvére kezét végigcsuszni gerincén és akkor már semmire nem tudott gondolni a vágy teljesen elhomályositotta. Lassan akart bele ülni de nem tudot várni, nagyon fályt neki, de nem akarta megijeszteni Tommot!

-Nagyon fáj?
-Egyálalán nem! -Hazudta!
-Ne hazudj!
-Komoly nem!

Ahogy ellazult érezte Tom leheletét és már anyira tényleg nem fájt neki! Elöször lassan mad egyre gyorsaban kezdet mozogni benne. Nagyon jó volt! Hirtelen valami hideget érzet a péniszénél! Megált hogy megnézze! Tom volt!

-Fázol!- Súgta halkan. Testvére csak megrázta a fejét! Átfogta Bill merev péniszét és lassan huzogatta rajta a bőrt! Egyre gyorsabban! Bill egyre gyorsabban mozgot. És hirtelen egyszerre élveztek el!

Kifeküdtek egymás mellé és simogadták egymást míg el nem aludtak!

Remélem jó lett!XD 
Barbi ha olvasod remélem neked is tetszeni fog!

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.13. 13:58:54

Durva.De jó!
Viccesek a párbeszédek.

dr.szoszi1994 2010.08.15. 14:48:30

Köszönöm! Olvasom a történeteidet! Nagyon tetszenek!Csak kár hogy nincs 1-2 nek folytatása!
süti beállítások módosítása