Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel örökké: 13 rész: Bill kijön a korházból!

2010.08.17. 07:49 dr.szoszi1994

 Bill balesete óta 4 nap telt el!
Tom minden nap bement hozzá de csak az ablakból nézte őt ahogy anyával beszél
Milyen jó lett volna ha együtt mentek volna el abba a bolt ba! Senkinek sem tünt volna fel hisz ikrek! Nagyon bánta, emésztette őt a lelkiismerete!
Csak úgy mint ő édesanya is minden nap benn volt csak ő be is menthozzá!

-Szia!
-Szia anyú!-Tom!
-Miért nem mész be hozzá?
-Nem tudom!... Azt se tudja ki agyok!
-Ha nem mész be soha nem is tudja meg! Menj be hozzá!
-Anyú én... Nem tudom hogy akarok-e bemenni!
-Nem kötelező! De azt hittem haza akarod vinni és nem mihozánk hanem hozzátok!
-Igen! És el is viszem! Majd!
-Az orvos azt mondta kutyabaja holnap haza mehet!!
-Tesék?
-Ja! Ezt mondta! Engem anyúnak hív de téged em is ismer!
-Jó bemegyek!
-Örülök! Én meg hazamegyek! Gordon is be akart jönni, csak az a 2 gyerek! Ki tudja mit csinálnának édes kettesbe!
-Jaj anyú merek fogadni hogy minden este együtt vannak!
-Ezt honnan veszed?- Háborodott el Simone!
Onnan hogy én 14-től egészen 17éves koromig amíg el nem költöztünk Billel minden este másik lányt vittem fel magamhoz!
-Ezt nem mondod komolyan! Ugye Tom Kaulitz!
-Nem anyú! Persze hogy nem!  Valamikor 2 lányt hoztam, tudod 1-et Bill nek!
-Na most aztán ebből elég édes fiam! Menj be szépen a tesodhoz vagy húzz a szemem előlmielött eltalál egy anyai jobbos!
-Jaj anyú! Nemár!
-Komolyan mondom!
-Jólvan na! Szia!
-Szia!

Tom ahogy belépet az ajtón egyből magán erezte testvére tekintetét, melege lett és leg szívesen odarohant vona és megcsokolta volna! 
De nem tette mert nem tehette!

-Szia Bill!
-Szia! Már azt hittem, hogy soha többé nem jösz hozzám! Azt hittem azutál!
-Minden nap itt voltam!
-Nem láttalak!
-Kin voltam!
-Holnap hazamehetek!
-Tudom!- mosolyodott el! - Végül is zért jöttem be! Ösze szedem a ruháid és holnap az ebédet már velem eszed!
-Meg anyúval!
-Tesék? Anya nem monndta hogy már rég nem ott lakunk? És jellen pillanatba még hely sincs náluk ahol aludhatnánk! És épp összevoltunk veszve velük és te át akartál menni békülni!

És erre a szóra Billnek eszébe jutott valami!
-Mi az a Quin?
-Egy régi együttes! Miért?
-Nem tudom, eszembe jutott a Quin együttes meg az ovszer!
-Komolyan? Semmi más?- Sápadt el hirtelen Tom!
-Nem! Miért? Tudsz valamit?
-Ja nem! Csak örülök hogy végre eszedbe jutott valami, de azért ne mond el senkinek!
-Nem hiszek neked!
-Tesék?
-Nem tudom miért de tudom hogy hazudsz!
-Persze hogy tudod hisz az ikertesóm vagy!
-2 dolgot tudtam meg egyszerre!
-Tényleg? És mit?
-Azt hogy ikertesok vagyunk és hogy tényleg hazudsz!
-Most kötekedni akarsz? Látom az nem változott semmit! Ha most otthon lenénk meg olytanálak egy párna segitségével!
-Mi is a neved?
-Tom!
-Figyelj Tom! El akarok menni inen! MOST!
-Miért?
-Nem tudom csak haza akarok menni! Ugy érzem van valami amit akartam és nem jött össze ez miatt!
-Bill! Szeretlek!
-Tessék?- Lepödöt meg Bill és elált a lélegzete!
Tom nem bírta tovább ha nem csokolhatja meg legalább had ölelje!
-Jól halotad! Szeretlek! Az öcsém vagy és énis alig várom hogy haza gyere! Gyors össze csomagolok!
-Várj segítek!
Ahogy pakoltak nagy meglepetésükre belépet az ajton Dr.Förstajlich(xD)
-Hát maguk?
-Haza viszem az öcsém! Ha most nem jön én mentem volna megkeresni magát!
-Alá kell írni 1-2 papírt és nem bánom, hazaviheti!
-Köszönöm!

Miután összepakoltak Tom aláírta a papirokat melyeket gondosan átolvasot amitől Bill és az orvos is kiakadtak!Aztán haza indultak! Elég fura volt ismét egymás mellet lenniük pláne hogy Bill ráhajtotta fejét testvére vállára!

-Mond csak Tom! Én is tudok vezetni?
-Tudtál! Van jogsid is! De majd megtanítalak!
-Tom? Miért mondtad azt a korházba hogy szeretsz?
-Mert szeretlek!

Tomnak eddig fel sem tünt hogy tesvére keze ott pihen az ő combján és néha-néhameg simitja! De azután azt is hogy Bill sem foglya igazán fel hogy mit csinál! Elgondolkodott azon ez most a megyszokás? Vagy kezd emlékezni? Kitudja! Lssan átkarolta testvére derekát kicsit felhúzta a póloját és elkezdte simogatni! Anyira hiányzott neki! Anyira akarta!

-Tom? Nem tudom miért de én is szeretlek!

VÉGE

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.17. 21:53:34

Nem mondod hogy vége?!
Csak így?

xxslashxx 2010.08.18. 14:55:32

Csak mert kiírtad hogy VÉGE és ezért gondoltam.
Most új történetet kezdesz vagy ennek lesz második évada?

dr.szoszi1994 2010.08.18. 15:00:32

Nem! Csak ugy oda írtam a végére XD! Nincs vége!
Vegyél fel MSN-re!
dr.szoszo1994@freemail.hu
süti beállítások módosítása