Tokio Hotel örökké

Bilröl és Tomrol kitalàlciok!

Friss topikok

Linkblog

Tokio Hotel örökké!: Nem rész!

2010.08.15. 16:46 dr.szoszi1994

 Ma van Augusztus 16 Hétfő! 31 -én leszek 5 éves Tokio Hoteles! Büszke vagyok magamra! Szeptemberbe kezdődik a suli de nekem most 23 án pótvizsgám lesz! Tesiből meghúztak! Elég gáz de az egész osztályt meghúzták! Bírom a tesitanárt de remélem hogy ne húz meg! Azért tud szigorú is lenni! Szeptembertől nem fogok tudni rendszeresen írni mivel koteros vagyok és nem mindig jutok nethez! Órán meg nem tudok mert akkor az egész osztály elolvasná! De ha lesz időm akkor irok!
Szeretném elmondani hogy mivel nem oly rég kezdtem el ezt azért van 1-2 oldal amit szivesen elolvasok pl: Molly, Slash, Ayumi, Eva Kaulitz, Erika ino! És nagyon tetszenek! Örülök annak hogy csináltam blogot és hogy most már tudom mi az a TWC, mert idáig nem iudtam! És remélem Barbi ha olvasod neked is tetszik az amit én írok!

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxslashxx 2010.08.16. 13:10:45

Köszi :)
Hehe tesiből engem is mindig meg akartak húzni a gimi összes évében de a kettest csak megadták évvégén.
Milyen a tesiből a pótvizsga?
Ja azt hogy Billnek magyar barátnője van már régóta terjesztik.KAMU!!!Nehogy elhidd!

dr.szoszi1994 2010.08.17. 07:47:01

Késő! már elhittem! Felhivtam a barátnőimet és kibőgtem magam! Olyan szar volt hogy leszedtem hirtelen az összes posztert a falamról, az öszes füzetemet ami Tokio Hoteles el tettem a naptárt is leszedtem mert az is Tokio Hoteles! Egyedül az ágynemü maradt! Szeretem azt a takarót meg párnát! Olyan édes rajta a Bill! Meg olyan drága is volt!xD

EmO 2010.08.17. 08:06:59

Szerintem is kamu. Aztan nem tudom arrol tudok h allitolag Gustavnak is van baratnoje mondjuk ezt Tom mondta . S o ugy mondta h Bill es O szolok s ezt a sajat szajaval mondta :P . A media mar nem is tudja h juson penzhez szerintem csak akkor hid el ha lattod a szemedel a kepet ( ami jelen esetbe nincs sehol ) vagy ok mondjak ( es nem irot interjuba )!!! Sok sikert tesibol , s varom a folytatast.

dr.szoszi1994 2010.08.17. 11:39:58

:) Köszi!
Tom blogjába van az amikor vezetik az Audi A1-et! Akkor mondja Bill hogy Poparazzi! Tom meg fölé kommentálta hogy az nem idegen hanem Bill új barátnője!
Amugy tényleg hihetetlen hogy miket ki nem talál a média! De a Billék is mondanak ezt azt! Szeretem a Billt és jó lenne ha tényleg el mondanák hogy mi van! Itt volt az a Natalie ő könyvet akart írni a 3-4 nnapos viszonyával Billről! De nem lett mert beperelték a kiadót! Pedig a csajnak állitólag volt képe olya képe! Arra meg azt mondták hogy össze lett vágva! Szerintem nem kis pénzt fizetnek a Billék azért hogy az ijenek ne kerüljenek a mi szemünk elé! Mert nem komoly kepcsolatuk van hanem olyan együtt de mégse! Az akinek ténylegesen van barátnője az Georg de ő legalább felválalja!
süti beállítások módosítása